Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se3x a dost!
11. 06. 2005
2
0
2333
Autor
Fil
Smrt je to jediné, co se vám stane jen jednou. Nerad bych to propásl.
(Jim Morrison)
Smrt je lékem proti bolestem, které si způsobujete.
(Jean Jacques Rousseau)
Smrt je osvobození, protože zemřít znamená nikoho nepotřebovat.
(Ferrnando Pessoa)
Veronika11v
11. 02. 2006
u Morissnona jsem se zasmála..... a další dva jsou spíše k zamyšlení nad životem.... líbí se mi výběr....t*
Nu to bylo v době kdy jsem chtěl nebýt, teď bych pro změnu mazal človíčky já:-)
Usmáty_autor
07. 02. 2006Usmáty_autor
07. 02. 2006
Já jsem smrt:-)) ...ne vážně proč se těšíš na smrt, jsi snad tak nešťastná?
Usmáty_autor
07. 02. 2006
ale to si odporuješ? Nemůžeš být přecspokojená, á toho zažil a hlvně jsem žil jako kdybych měl zemřít a uspokojen nejsem?
Usmáty_autor
07. 02. 2006
Ještě neznáš mě-takže na vrcholu nejsi:-))) Vážně...asi ví, co tím myslíš, ale musíš i brečet, budeš možná římo řvát a křičet jak bude život bolet, ale pak se to zlepší, musíš věřit, nesmíš nc zabalit!....tak to udělal já :-( Třeba přijde ještě lepší období!Věř....alespoň ty!
Usmáty_autor
07. 02. 2006
Tak proč si nesáhneš na život? Proč tu jsi? Když se na něco těším, něco chci tak za tím jdu.
Usmáty_autor
06. 02. 2006
Jeheheman-tak to já budu 9:-)
zelva-právě že se nenudím už 2 měsíce nestačím, nestačím tomu všemu jaká je to rychlost!
if man is five,
then devil is six
god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven, god is seven