Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seláska...
Autor
zvedavec
Láska…
Zomrel človek, do ktorého som bola zaľúbená snáď najviac v živote.
V jeho prítomnosti som kedysi nevedela nič robiť normálne a ak sme boli spolu hoci i v obrovskej závodnej jedálni – a nie pri jednom stole - triasla sa mi ruka tak, že som nebola schopná dopraviť jedlo ku svojim ústam...takú zaľúbenosť som neprežila nikdy predtým a nikdy viac.
Neopätovane...
Zdalo sa mi spočiatku, že nástup na to pracovné miesto, do tej kancelárie mi bolo súdené! A po čase som nadobudla dojem, že som svoju úlohu v plánoch Prozreteľnosti predsa len - hoci mnou neželaným spôsobom – splnila.
Moja rovnako mladá kolegyňa bola, myslím že len mojím obrovským záujmom vyburcovaná, a začala si objekt môjho záujmu všímať – a onedlho sa zosobášili...
A potom som sa vydala i ja. A temer naraz sme otehotneli.
Neustále ma počas tehotenstva prenasledovali rôzne prechladnutia. Moja „láska“, ktorá sedela so mnou v kancelárii, ma strašila a aj veľmi vystrašila tvrdeniami, že takéto ochorenia sa s veľkou pravdepodobnosťou prejavia na zdraví môjho nenarodeného dieťaťa...môj kolega mi predkladal dôkazy a mne to pripadalo kruté...
Dlho potom som sa dozvedela, že sa mu vtedy narodilo hluchonemé dieťa. Z tehotenstva, ktoré prebiehalo – v poriadku.
Nič také som nechcela, nič také som nepriala...
Nejaká averzia však ostala. A včera som to precítila.
Včera mi bývalá kolegyňa oznámila, že zomrel. Po ťažkej chorobe. A mnou to nepohlo! Dokonca som si na toto všetko spomenula. Hoci osudy i oveľa menej blízkych viem precítiť.
Zisťujem, že to bola sice veľká zaľúbenosť - ale naozaj nie - láska.