Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSedmero mladého sviště II.
Autor
kgirl
7)Hierarchie Sviští Družiny:
Svišťheadmaster:Smí nosit panu Oddílákovi jeho příruční brašnu, nosí speciální žlutý čepec se střapcem ze sobolího chvostu.Velí družině.
Scisvištience Institute:
Botanik Commander:Nosí při sobě rýč a herbář.Rostliny klasifikuje ochutnáváním.
1.vice Botanik Commander:Ujímá se velení v případě že BC požije rulík zlomocný,vraní oko čtyřlisté atd.
2.vice Botanik Commander:Přebírá velení v případě že se 1.viceBC přerazí o rýč,udusí herbářem nebo je odvlečen rozlícenými ochranáři.
Geolog Commander:Nosí při sobě sbíječku,vrtačku a zavařovací sklenice na ukládání vzorku hornin.Zásadně nebere vzorky zajímavě tvarovaných skal,které svým tvarem připomínají domy.Pamatuje na to že památkáři jsou dneska úplně všude.
Heverman:Nosí při sobě hever pro snadné vyproštění GC z pod rozměrnějších kamenů, případně zpod mohutných těl rozzuřených památkářů.
Mushroomer:Mykolog týmu, nosí s sebou atlas lysohlávek a podílí se na přípravě celotáborové smaženice.
Dietman:Nosí sebou růženec.Nekonzumuje táborovou smaženici, aby mohl v případě že se stane an accident přivolat sanitku nebo dopřát ostatním poslední zpověď .
Technic-Team
Petrol-man viz výše.
Watchman Officer:Nosí při sobě dalekohled a periskop které slouží ke šmírování cizích družin mladých svištic.
Vice Watchman Officer:Přebírá kolektivní dalekohled v případě, že
Macheeta-man:Jediný oprávněný držitel mačety v týmu.Vždy chodí první a prosekává ostatním cestu.Pokud se sviští družina účastní veřejných demonstrací nebo rockových koncertů smí Macheeta-man použít místo mačety na proklestění si cesty davem vycházkovou hůl
(takzvanou sukovici),basebalovou hůl případně hůl golfovou, patří-li družina k movitějším.
Lieutenant da Ngerousz:Je vyzbrojen:(v závorce alternativa pro chudší družiny)
- boxerem, (gumová rukavice s napínáčky)
-cyklonem B ve spreji,(svišť si nečistí 9měsíců zuby a pak na vetřelce dýchne)
-obsidiánovou dýkou,(rybička postačí)
-bambusovým lukem a jedovými šípy ekvádorských indiánů(-)
-halapartnou,cepem,a sudlicí+CD s husitským chorálem+voděodolné stereo
(lze použít gramofonovou desku a gramofon či kazetu a magič)
-křovinořezem (lze použít i čepel z mixéru Ultimate Chopper, více vám poví Gabi a Horst)
-obouruční řeznickou sekerou s aluminiovou čepelí
-ozubený házecí disk,či hvězdici (kotouč z cirkulárky)
Beach Combat Leader:Držitel dostatečné zásoby bumerangů pro celou družinu, pro případ že by se některé nevrátily.Nosí speciální písečné sněžnice a svářečské brýle, čímž optimalizuje svůj výkon v případě písečný bitev.(operace pouštní bouře)
Volcano Flame:Je oděv ve speciálním azbestovo-sklolaminátovém ohnivzdorném kombiné a je též vybaven několika letlampami, plamenomety které používají spřátelené zahraniční větve svišťů jako IRA a ETA.Nepřibližuje se k Petrol-manovi!
Sushi-man:Jeho povinností je ovládat alespoň tři japonská bojová umění.Nosí kimono a smí se maskovat bambusovými a artyčokovými výhonky.
Pokračování příště!Ještě masitější a pikantnější než dnes!
Rozhodně nebudete zklamáni!Dozvíte se všechno o hierarchii sviští družiny, co jste vždycky chtěli vědět a báli jste se zeptat!
Nevím kdy to příště bude protože mam tenhle týden exit exams...atakdále.