Jaký kšc? ...tím je přeci náš klub proslulý, že to všude zaneřádí...hele, neshazuj nám zbylým vysoko nastavenou laťku image, jó, nebo na tebe pošlu zákeřné rakovinotvorné voduvysychající sluníčko, které zde září v připomínce starých dobrých kytkoschíz!!!
Altíku, tady se mi to moc nezamlouvá...a hele, o egzémcích se přece nemusí hlasovat...nebo už jsi zase v návalu pracovitosti změnil stanový?
to né hlasovat se nemusí, ale já to chtěl naservírovat hned za tepla :-)
ale máš recht... asi, jsem se nechal trochu unýst... hlavně tím proplouváním životem...
Ty si někomu proplul životem? ...chudák nebohý.
ti propluju živůtkem, esli mě bueš eště chvilku sr- too...
Živůtek nosila, co si tak vzpomínám, naposledy moje babička, cos jí tenkrát utopil u Mělníka...tak si ho kdyžtak vyhledej a pak si jím můžeš proplouvat jak jen bude libo. Vrahu.
cococo! každej se musí nějak živit... ty vaše jatka, taky žádná sláva humanismu teda...
Ty se těma utopenejma ještě ke všemu živíš...no nechutné...já myslel, že topení je jen sběratelská ouchylka a nemá s kanibalismem pranic společného.
no přece nebudu celej život žrát kapry s vařenýma chaluhama... lický maso je lepčí
a to sádlo!
Mám tomu rozumět tak, že jsi na tučný?
nojo... tak pod vodou, že jo, musíš mít dost sádla, jináč nevydržíš...
hele ale sme se tu zas nějak to... rozvalili... tak kšššc alou alou
tohle si zaslouzi TIP je to moc pekne vyznani :-))
Tak tohle znám... moooc dobře tohle znám:-) A ty jsi to vystihl docela hezky a věrně. I když jsi trochu odbočil od erotického zabarvení na začátku. Možná škoda a možná taky ne:-)
Je to jednoduchý a věrný:-)
tip
Potěší.Mě i tvou šťastnou ženu
:o) pěkný, jako bych to prožil, vlastně ano TIP
krásné vyznání, jistě potěší.... TIP
tu tu tů, tu tu tudů
mám ekzém! avi
ale jo, de to - jen teda ta tvoje pusinka co sjíždí na její ňadra - nevim - já mám hubu jak vrata a moje Klára má ňadérka atd.