Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO smolaři, který pil aby nebyl
Autor
HOLUBINATOSEROU
O smolaři, který pil aby nebyl
Po vypití dvou litrů červeného vína na mne jako obvikle dolehla depresivní nálada a mněl jsem nutkání se zabít.Neměl jsem již chut´ žít dál v tomto zkaženém světě a navíc jsem již neměl žádné víno.
Přemýšlím jak se zabít a napadá mně, že jsme se na hasičském táboře učily katovu smičku.Hledám ve sklepě ale nic, s velkou obtížností se dostávám na půdu ale tam také s neuspěchem nenacházím žádné lano.No nic musím najít nějaký jiný způsob.Pokusím se předávkovat prášky ale našel jsem pouze dva paraleny z kterých bych se tak maximálně pozvracel.Dostávám skvělý nápad: otrávím se v troubě! S velkou nadějí běžím opileckým krokem k troubě, kde zjištuji, že bych si v ní tak akorát spálil ksicht. Napadá mne už jen jediná možná varianta. Podřežu si žíly ve vaně v horké vodě. S nadšením se blížím k vaně a pouštím horkou vodu.Teče pouze studená voda! S nožem v ruce odcházím odhodlaně a zklamaně do pokoje a nezbývá mi než se podřezat na sucho........
Ráno mne probouzí slunce, které mi svítí přes okno a děsím se, když vidím jak stále v ruce svírám nůž. Asi jsem večer zase hodně vyváděl, pomyslel jsem si. Ještě , že jsem stačil usnout dříve než jsem provedl řez. Raději pojedu do práce abych se odreagoval a vystřízlivěl. Po cestě do práce se svým autem autem ŠKODA 120 pozoruji krajinu a říkám si ,že bych mněl přestat chlastat nebo mně to opravdu jednou zabije. Zjištuji, že život je dosti cenný dar a je opravdu krásné žít na tomto světě. Po tomto optimismu, který do mne vstoupil jsem vjel do zatáčky, kde do mne rychlostí 184 km/h napálil sportovně vytuněný vůz WOLGSWAGEN GOLF GTI 2.0. To poslední co jsem viděl byl oblyčej chlápka za volantem s kšiltovkou na hlavě otočenou o 45° do prava, a pak už byla jen tma a tma a tma..........