Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlevel
06. 07. 2005
5
0
2209
Autor
Darkness
Vítr zafoukal
A já najednou koukám
Rostu v cizí zahradě
Nejsem růže
Jen obyčejná květina
To vítr odvál mě
Možná zprvu
zdám se krásná,
ale později jen
obtížná…
Jsem plevel…
A zahradník nechce
Mně na své zahradě
Tak končím vykopaná
Na kompostu v rohu..
Aššu - komplikovana mozna, ale o tom to me dilko vubec neni :-))
Hanys - dekuji :-))
Aššurballit
10. 07. 2005Aššurballit
09. 07. 2005
ja vam dekuji moooooc :-)) za TIP
pravda nekdy je plevelova kvetinka lepsi, ale to musi vedet sam zahradnik...kdyz on to nevi, tak ona skonci na kompostu
Každá květina má svojí cenu.stačí jen si zvyknout na její jednoduché tvary a po té zjistíme jak je krásná.Pokud zahradník nemá rád mimo růží žádnou jinou květinku,nezaslouží si zahrady.Pokud se cítíš být plevelem,věř,že i ten má svojí cenu a mnohdy je cenější nežli vzácná růže.
Rozdělení rostlin na krásné a na plevel je ryze "člověčí" a velmi relativní záležitost. Přírodě je to naštěstí jedno. Každá rostlina tu má své místo. Pro jednoho jsi plevel a pro druhého růže. Báseň je moc krásná, povedla se Ti. Jenom bych si taky rád od Tebe přečetl něco optimistického. Píšeš moc krásně, ale výhradně smutně. Ale ono je to smutno ukryto již tvém nicku. Možná je to otřepané, ale věř, že to nejhorší ve svém životě máš za sebou !!! Teď již to bude jenom lepší a lepší a lepší .... Dávám Ti na to svoje slovo. Posílám TIP s přáním slunce v duši.
Dekuji za slovicka :-)
hlavne Tobe Drahte - vzdy dokazes potesit...a doufam, ze si pak casem prectes i neco optimistictejsi...diky