Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak přežít školní výlet
Autor
Telvo
Nezadržitelně se blíží konec školního roku a s ním tolik očekávané výlety.. Proto jsem se rozhodl s Vámi podělit o moje zkušenosti z výletů a poskytnout Vám několik užitečných rad.
1 – Před výletem
- neberte si s sebou zbytečně moc oblečení. Stejně budete po celou dobu výletu chodit v jednom tričku a kalhotách.
- místo hromady oblečení si vezměte hromadu jídla, neboť kuchyně na výletě není o moc poživatelnejší něž oběd ve školní jídelně.
- zásadně se nezmiňujte o té hromadě potravin spolužákům, jinak o ně ihned přijdete.
2 – Zásady stravování
- sedněte si s člověkem, který nepohrdne trochou jídla navíc a ještě si na tom pochutná
- nikdy si nesedejte s lidmi jejíž průměr pasu je menší než Váš. Mají nebezpečnou tendenci nabízet Vám svůj oběd.
- pokud se Vám zdá, že se v té omáčce něco pohnulo tak to nejezte. Jinak se připravte na to, že než omáčku sníte budete to muset zabít!
- pokud jste ztupili nůž na bifteku, který Vám podali a jež jeví známky flambování až uhelnatění, nejezte to. Vaše zuby jsou nenahraditelné, kromě toho není příjemné vlastnit zubní protézu.
3 – výmluvy pro vyhnutí se konzumaci toho čehosi na talíři
- jste přísnými vegany, tj. jíte jen to co umřelo přirozenou smrtí a ovoce které samo spadlo ze stromu a mrkev.
- ten plátek hovězího na Vás mrknul
- trpíte žaludečnými vředy. Udělaly se Vám ve chvíli, kdy jste poprvé ucítili zdejší kuchyni.
- Vaše trávicí soustava vyhlásila stávkovou pohotovost, neboť je pod její úroveň konzumovat zdejší “jídlo“.
4 – co dělat, když Vás kantor chytí při pokusu dostat se na cizí pokoj
- spolubydlící Vám snědli veškeré zásoby jídla, proto musíte chodit po chodbě, aby Vás přešel hlad.
- jste členem tajné sekty a zrovna hledáte oběť pro vašeho boha, jehož jméno nesmíte prozradit. Jako vhodná oběť se Vám jeví boty vašeho spolužáka a jeho borůvkový koláč. Rituál musí být proveden v 1:00. Průběh je následující: přezůvky vyhodíte z okna a provedete rituální konzumaci koláče.
- ve vašem pokoji si udělali hnízdo vesmírné příšery z planety ‘‘Kaoáh‘‘ a říkají si obyvatelé planety Kaoáh.
- zjistili jste, že spolužák na pokoji č. xy vlastní česnekové brambůrky. Zrovna je jdete vyměnit za dvě balení paštiky.
- dále jste zjistili, že kromě brambůrků vlastní několik řízků, tak jdete přispět svojí trochou do mlýna a pokusíte se sehnat chleba s bramborovým salátem
- bramborový salát není, tak aspoň donesete trochu okurek. Kromě toho obyvatelé planety Kaoáh se nabídli, že seženou nějaké brambory.
- chytla Vás křeč do nohy a pokoušíte se ji rozchodit návštěvami ostatních pokojů
5 – pravidla trávení volného času
- nikdy se nepokoušejte zabít čas prohlídkou hradů či zámků. Většinou tam není nic zajímavého.
- provozujte duchaplnou činnost. Třeba opalování, ležení u vody, házení šišek po všem co se hne, pozorování oblohy nebo ostatních jak se pokoušejí ukrátit dlouhou chvíli.
- v posledním případě můžete vyvíjet nějakou sportovní aktivitu, ale je pravidlem, že během nich dochází k úrazům, zvlášť na výletě. Mezi takové obvyklé případy patří: zlomenina ruky, nohy, prokousnutý ret, ukouslý jazyk, vyražený zub, ukousnuté ucho, zlomený nos, fraktura lebky, krvácení do dutiny břišní nebo vysoce komplikovaná zlomenina dolních končetin spojena se zauzlováním a ohnutím rukou do úhlů o kterých neví ani matikář. O rozuzlování se může pokusit skaut, který má odznak experta v rozvazování uzlů.
Toto jsou zhruba základní rady pro přežití školního výletu. Dalo by se toho napsat mnohem více, ale mně se užchce, tak budete muset na zbytek nějak přijít sami.