Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seyou are free ˇˇ%ˇ_000ňˇˇˇˇ_4
Autor
johnny_barrel
WYLLYS>: cauo v ytjebxny skiurvany bkllbci fuck offf mozem vas vsetkych vola niekohotato disputacia tak to je r891
RENAS> :((
URUGUAY> sedemnast casti, a toto vam akoze nestacilo???
RENAS> co im nestacilo?? myslis ze sa este stale smeju? ja by som sa ich spytal...
URUGUAY> tak keby to bolo len to.... lenze zober si., oni vobec nechapu tu pointu. akordy bubny a hulakanie. to je tak vsetko co im staci. pripadne....
WYLLYS> to je jedno ci by sa renas spytal. panika, tak jebat na to... po nemecky....jebat na to....po anglicky jebat na to.....
RENAS> :((
WYLLYS> jebat na to
RENAS> tak toto si podla mna prehnal! ja nie som taky zly ako o mne hovoria zle jazyky
WYLLYS>ja musim mat okuliare. ja na to dobre nevidim...
RENAS>uruguay siel po pivo a cakame kym sa vrati, lebo on je hnacia haluz tohto spolku nimrodov.
URUGUAY> co je???! preco????! ako je to mozne, teraz budes vraj chcet este nejaky kod??
WYLLYS> hej o co tu ide, ja tomu nerozumiem!!
RENAS> ja si robim srandu. nepoeta (to je nejaky novy nick)
URUGUAY> ok, tak vratme sa spaet k cernobylu!
WYLLYS> nie renat my6 prijebe on ma svoju diagnostiku, ale neznamena to to, co ma byt. nemozem ta oznacit ako paranoidno depresivneho a vymykas sa uplne priemeru...
RENAS> :((
RENAS> to som rad
URUGUAY> co nas caka v dnesnom radiozurnali?
RENAS> co odo mma chces?
WYLLYS> chces umriet?
RENAS> asi budem musiet