Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNašlo sa na poličke
28. 07. 2005
1
0
1546
Autor
Mibeus
V dlaniach držať tvoju tvár,
privonať k tvojim vlasom.
Spojiť naše pery i duše.
V tvojej blízkosti zaspať
a s pohľadom na teba vstať.
Pritisnúť si ťa k hrudi keï mám strach,
utíšiť ťa keď ťa zvedie žiaľ.
Kráčať po tvojom boku mestom a spolu sa smiať.
Nechať sa tvojou láskou opantať,
kiež by sa sen pravdou stal.
vidim, ze s tebou to bude tazke.....asi budem musiet pouzit tazke zbrane... :)
..za cokoladu...pivo :)
misty..naco to avi?:)
cokoladu za pivo som navrhoval mibeusovi..nie tebe:))
(ked ti ju da...das mi odkusnut..zee??:)
Ale,niekto poctivo pracuje.No vidim to tak,ze ukojit tvoju mlsnost bude robota.Snad si nejako poradim.AAAA.Uz ma to napadlo.Len sa tes.
Ja ti neviem.Pivo,mal som tento tyzden uz dve.Ale taka whisky alebo vodka po 24 hodinach v mrazaku,to by som sa nechal oblbnut.
nie si trosku narocny?:) ..aa..piva nie je nikdy dost:)
whisky....humus nad humus
vodka......humus nad whisky
(vodku u mna nenajdes..tu skus pytat u misty..vraj ma niekde schovanu absolutku:)
Pockaj o tom mi tusim nieco vravela.To vies ja som trosku na tvrdsi alkohol.A s tym pivom to mas pravdu.Prizveme k nemu aj misty?
aik, ty musis vsecko vyzvonit...vodku nemam, nedam... ;o)
mibe: ved ja sa tesim stale ;o) ...aj ked teraz mi nie je prave vsetko jedno...
misty - musim..a to len preto, lebo si sa len mozno chcela podelit s coko 8-p
..ale ved sa priznaaaj...mas ale nedas:)))
preco ti nieje vsetko jedno?
mibeus - mozme..lenze..mam to k vam trosku daleko:)
Takto strazis knizky?Este ze to mas uz iba za dve.Ides potom rovno domov?
hmm..tak chodte na pivo spolu:) ..ja si to vynahradim neskor..snad (a pribal aj tu cokoladu:)
Tak teda neskor.Jo pak zoberem nieco ekstra,aby sme sa oblizovali este aj za usami.
mno..kym len za usami:))
niekedy na konci augusta by som mohol byt v BA.. tak uvidime..
Sto som rad,ked tak to potom mozme rovno stocit na pismacke pivo.Ale navrhujem zahajit to v tak trochu skorsi cas.Medzi 16 a 17hod.Nej je dlhsie prca.
ok..mne to vyhovuje tiez skor...prespal by som v devinskej..a vecer tam idu dost blbo busy..
No poprosit mozes,ale cokoladu zhanam len vybrane druhy pre maskrtne jazycky ako ma misty. Ja ti skor nieco sladke za vykuzlim vo versoch
aaaale vsak ja sa s misty rozdelim:)) slubujem....
50 na 50 ....alebo radsej 60 na 40 ..predsa len som vacsi:)))
..tak kuzli..cakam..
ja som si pozrel a pochopil som
ale to nemeni nic na tom ze to je na moj vkus presladene
vsak skus napisat nieco nove
prave som dojedla tu skvelu cokoladu, tak asi tiez nemusim....a pockam teda na dalsie...
;o)
aikon: nehovor ;o) ...si kup :-p ...alebo popros od niekoho....mibeus by ti mozno dal....nejaku tu coko, pravdaze... ;o)
mibeus: bola fajn, taka chladena z chladnicky... ;o)
hovorim:) ..a za sladkosti tohto typu si neplatim..tedaa..nekupujem si :)
..alebo poprosit?? OK prosim prosiiim :)
aa coko uz nezabera:)
nie si trosku neskromny??? ...tak cokoladka ti nestaci...daj si cukriky...gumovych mackov... ;o)