Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak Mimínko a Mimínek měli letadlo
Autor
Tygřík
Jak Miminko a Mimínek měli letadlo
Jednou Miminko a Mimínek seděli za stolem a zadumaně hleděli do novin The Baby Times na stránku s inzeráty. Již pátý den marně hledali práci. Ani dnes tam však nic nenašli. Prozatím dělali brigádu jako roznašeči novin. Náhle zazvonil telefon. Miminko se k němu vrhlo a zvedlo ho. Miminko nejdřív strnulo překvapením, ale hned se vzchopilo a potom už jen řeklo: - Ano, ano. Jsme tedy domluvení. Ano. Budem tam. Nashledanou. Mimínek jen napjatě poslouchal. Miminko se na něj obrátilo se širokým škodolibým šklebem. – Vyhoď ty noviny, Mimínku, už je nebudem potřebovat, ode dneška pracujem jako kurýři.
Mimínek a Miminko seděli v malém dopravním letadle. Mělo cenný náklad: prototyp nového křemíkového laseru a 500 listů elektronického papíru. Měli to dopravit do přísně tajného tenoristického spolku Ou Jejda. To byl jejich první /a poslední, ale oni to nevěděj, takže „Pšššt!“/ úkol. Nastartovali a vzlétli. Ale cestou se jim ulomila vyrovnávací vrtule a zřítili se do hor. Když se probrali, leželi ve křeslech doma a na stolku před nimi byla obálka. Otevřeli jí. Uvnitř byl lístek a peníze. Na lístku bylo: MISSION FAILED, kamarádi. Peníze dávám taky…Od té doby zase museli hledat v novinách. I z neúspěchu je přeci jenom něco dobrého. Peníze pro Mimínky.
KONEC