Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIncest
30. 09. 2005
6
2
5945
Autor
Whitesnake
Vypil jsem si tě
do dna
jen kapka z tebe zbyla
Večer
jsi
neprůchodná
a ráno
rána
bodná
která mě
nezabila
Jsi po všech
stránkách
vhodná
příjemná
milá
hodná
princezna
drahomila
A
já
jsem
hnusná
škodná
co se
ti
narodila
...
2 názory
NightStalker
06. 12. 2010Whitesnake
17. 10. 2005
29.09.2005 Whitesnake
Ach, Noe1 a jeho Hadí Kluby.... bude mi ctí, hadí člověče, zařadit se do Vašeho svíjiva... jen pokud správně přeložíš název dílka Teatrum Reptili. Máš na to od teď přesně 10 minut. Pokud se neozveš nebo nepřeložíš nebo prostě nezareaguješ... budu si bohužel myslet, že Váš hadí klub nemá opodsssssssstatnění.
;)))))))))))))
Whitesnake
17. 10. 2005
vrtá mi hlavou, jestli je drahomla hybrid princezny Krasomily s kněžnou Drahomírou, skutečný jméno a nebo povahová vlastnost. pak taky mi první sloka rýmami připomíná děsně dlouhej názef něčeho úplně jinýho, wono neni asi lehký se neopakovat, šejo... ale co by mě zajímalo nejvíc, co bylo dřív - rým nebo myšlenka? jako jestli tvorba od začátku směřovala k pointě a nebo se rozjela a paxe vyvrbila, to by mě zajímalo, fakt :)
Whitesnake
17. 10. 2005
třeba to až tak divné nejni. třeba tak píše většina. ale některý by to v životě nepřiznali :)
Whitesnake
17. 10. 2005Whitesnake
17. 10. 2005Whitesnake
17. 10. 2005
no to je s tebou pak těžký, když si ani nepamatuješ své závazky
no tak nic
no neblbni, přeci nejsi jedinej solidní básník na světě ... taky jsou lidi mimo tady ... a vůbec si ňák moc věříš :)
a tobě by nepřišlo, že by znělo líp tvrdit, že samozřejmě vždycky předem víš co chceš blásničkou vyjádřit a jdeš přímo za tím cílem, nebo třeba že tě líbá múza, než přiznat, že ty blásničky prachwobyčejně lepíš ze střípků, co tě tak různě napadnou?