Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHledání v kosmu
Autor
bulim
"Co třeba tam...tam je volný stolek pro dva...Prosím, posaďte se, slečno...Pane vrchní, dvě kávy, prosím...To máme dneska den, tolik povinností může být snad jen v pátek..."
_______
Už z dálky to vypadalo, že by objekt mohl splňovat většinu požadavků, počínaje vnější strukturou povrchu až po složení atmosférického obalu. Potvrdily to i tři oblety nízko nad rovníkem, spojené s vizuálním pozorováním. Vyslal jsem několik sond a prozkoumal možné varianty přistání. Vše bylo až dosud neuvěřitelně stoprocentní.
Přistoupil jsem tedy k rozhodující fázi průzkumu. Pokud i tato vyjde podle norem, nemine mne skvělá odměna. Lidstvo již pochopilo, že k zachování kvality života jsou důležité také podmínky pro rozvoj citu a rozumu. To je rozhodující.
Sonda pronikla hluboko pod skořepinu šedavé barvy. Čekal jsem na výsledek analýzy.
"Kapitáne, negativní. Nic zde není!"
Tak zase nic. Letíme dál. Budoucnost se nedá odflinknout.
_______
Zaplatil jsem dvě kávy a zvedl se.
"Promiňte, slečno, povinnosti volají. Čeká mne ještě přednáška z analytické psychologie. Těšilo mne."
Jdu, neotáčím se. Tyhle nechápavé pohledy nemám rád.