Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePtákopysk u zubaře
30. 01. 2001
1
0
1488
Autor
replika
Název i prolog je lež. Jinak by to nikdo nečetl. A teď potřebuji trochu citu.
U zubaře jsem byla já. Dělal mi pečlivě stoličku. Auč, uáá
Když jsem odcházela řekl, že se nesmím 2 hodiny líbat. Surovec.
Vyplazila jsem jazyk, ten mi jen zkrátil a nechal.
Mám vás tak ráda ! Už je skoro večer. A víte na co jsem přišla ?
Že dvě hodiny se dají vydržet :o) Ať by to bylo cokoliv !
mě to teda taky pobavilo :-)))
jestli se uvidíme, líbnu tě na odškodnou... :-))
sorry, ale když "musím" (s koleny u sebe), tak to teda 2 hodiny n e v y d r ž í m !!
jinak líbí
mam takovou radost ! jednou vam upeču dort ! :o) Dneska už je líp, jazyk se zahojil, ale na křesle teď sedí jiní. Těm, kteří jsou smutní přidám do dortu smíchotřískavinu :o) Jsou lidé, kterých nikdy nic nebolelo. Někdo už má takovou tu celoživotní anestezii. Mně je líto i to, že jsem někoho zklamala. Tak nečekejte, na co nemám :o)
Miroslawek
30. 01. 2001
není od Tebe sobecké žádat o soucit, ale podle mužských reakcí je od Tebe dost sobecké chtít, aby Tě za hodinu políbili
~ ~ ~
a já zas velmi pobaven touto blbůstkou :c)
ale:
a) název není lež, protože to není tvrzení (chybí přísudek)
b) prolog nemůže být lež, protože ptakopyska u zubaře nemá co bolet (má zobák a ne ptačí pysky...)
c) trochu citu půjčím - (VRÁTIT !!!)
d) odnesla sis stoličku hotovou? V tom případě to možná byl truhlář ...
e) za hodinu a půl se dobelhat k počítači po takovém zážitku je úctyhodný výkon
f) máme Tě rádi, ale líbání nás nebaví bez ohledu na stoličky (je to vlhké - jak by řekl Rain men ...)
g) hezký den :c)
:o)!!!!!!!!!
repliko asi bych tě měla chlácholit...jenže já se neskutečně bavím...asi jsem sobec promiň...tak chlá chlá chlachachacháááá...no vidíš nejde mi to...ale mám tě taky moc ráda...pozdrav pro tvého ptakopyska i tvou stoličku:o)! a jeden virtuální polibek .o)(o: aby ti nebylo tu hodinu tak smutně...no pravda budou si tu o mě myslet že jsem divná...ale...je mi to úúúúplně fuk:o)))) mám chuť dát totiž pusu celýmu světu...
Teď jsem se pobavila v kritikách. Bříza má pravdu, že název nelže. Chtěla jsi říct, že Ptákopysk u zubaře nebyl, jenomže nemáš ráda dlouhé názvy. Krásně Šílená ! od Tebe by se celý svět nechal políbit ! :-)