Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevečeře s nadějí
01. 02. 2001
9
0
3062
Autor
wqw
Byla ve všech mých těžkých neživotech,
ve všech neskromných přáních
a vysněných iluzích
když tu náhle v zimním podvečeru
ze stříbrného paprsku
sotva viditelného lidské zázračné oční panence
zrodil se kamerunský lesní muž
a já věděl,
že nemusím být pouhým odpadlíkem svého snu
můžu uchopit tu zelenkavou naději vonící šafránem
už ji dokonce slyším,
její nesmělou klopýtavou chůzi
cítím meruňkový dech
a věřím
jenom v ní.......
zas tu někdo promlouval za mě!!! Kalinka!
Už mě to sere, jak jsem tu permanentně okrádána o svou identitu!
I Oldu to nechává chladným a bez odevzvy na mé upozornění.
Tím pádem se písmák pro mě stává něčím naprosto nechutným a bezcharakterním! Takže díky, národe! Bylo tu s Vámi jeden čas dobře, ale dost! Nenechám za sebe promlouvat nějakou vetřeleckou hyenu, která se nabourala do mého hesla a teď tu bezostyšně komentuje mým jménem díla ostatní.
Nejpozdějí příští týden mažu svá díla, takže, kdo jim trošku přišel na chuť a má potřebu je nepotratit, tak ať si je raději stáhne. Já nechci, aby mě tu někdo prznil! Dík za pochopení.
Sbohem a šáteček! Kal
jak vypadá kamerunský lesní muž?
a hlavně...! jak zelenkavá naděje vonící šafránem ?
vypadá tak, jak si ho každý představí....
.........díky moc za všechny kritiky.......
někde jsem slyšel, že zelená je barva naděje, a někdy ji cítím moc málo..proto vonící šafránem (možná, kdybychom šafrán obarvili na zeleno, bylo by jí víc...:)...:)
ve všech těžkých neživotech....věřiš v život po životě?obrat je to pěkný
je tam touha po krase, kterou jsi jeste asi nepoznal :( totiž takové hezké slova a najednou do toho vpadne kameruňan
pokud se týká toho obsahu nemám k tomu co dodat, to si musiš vyřešit sám
obdiv z toho,že jsi to psal na koleně v prostředí naší PC laboratoře :)
Mej seeeeee!
Dám Ti ho.
to má sílu! náboj a lesk! nečekané. animální. stylové a téměř neošumtělé. úplně z toho vyzařuje ono tajemné nepopsatelné "cosi", co může člověk vidět snad už jen na mtv, nebo tak něco.