Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlbustka na kvadrat
Autor
mia
Veľmi som rada, že je moje Pile taký obyčajný.
Vedľa toho, že má všetko, čo by muž mojich snov mal mať, on je celkom normálny chalan. V 21. storočí to mnohým znie nudné, nezaujímavé. Ale normálnych ľudí je dnes veeeeľmi ťažko najsť. Je nás všetkých toľko, že treba dlho rozmýšľať, čo robiť, aby si bol inakší. A tak máme plnú planétu bláznivých opíc!
Keďže som tak trochu konzervatívna(verejne to nepriznám!!!), veľmi sa teším, že som si takého normálneho (samozrejme pomocou elektrického mikroskopu) našla. A nedám ho nikomu!!!
Dnes počuť: "Áno, nosí ružové nohavičky a rád si popije za pohár krvi, ale je úžasne zaujímavý! Musíš ho spoznať!" Fajn, dám si okolo krku kožený náhrdelník s pichliačmi a ideme!
Žiaľbohu, normálnych, dobrých, poctivých mužov si na ulici nikto nevšimne. Ani ja! Ale extravagantne učesaných, so ženskou taškou, ženskými okuliarmi, ženským svetrom, ženským džínsom-to hej! Tí vraj majú svoj štýl a musia iste byť super cool!
Mia, ty to pochybuješ!!!???