Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTOTEM č. 11 PRÁVĚ VYŠEL
19. 12. 2005
0
0
4971
Autor
drfaust
Smetiprach
22. 12. 2005
proč máš pořád potřebu nám to znovu a znovu připomínát? Řekls to už třikrát. To ti nestačilo? Těmhle potřebám moc nerozumím.
Smetiprach
21. 12. 2005
žádný házení hrachu na stěnu. jen nevhodné místo pro takovou komunikaci. a taky míra a čas. já si to všechno přečetl a děkuju ti. Ale to je tak všechno, co v tuto chvíli lze.
Smetiprach
21. 12. 2005Smetiprach
20. 12. 2005Smetiprach
20. 12. 2005
dokážeš si představit dohodu s 5-6 lidmi, kteří nejsou na tvé věci vlastně až zas tak zainteresovaní a nebude z toho pro ně žádný zisk? Ale fakt ne. Jen práce a práce. A problémy s tím, aby se shodli na koncepci s dalšími 5-6... pak si zkus představit, že to tihle lidé odevzdají vše v termínu, když to dělají jen na dobré slovo...
nene. my to můžeme (a jedině proto to vůbec nějak zvládáme - byť s kolísající kvalitou) dělat v úzkém kruhu několika málo lidí... kteří se po večerech baví tím, že pročítají, staví ap. - místo aby dělali něco jiného....
mám pocit, že máš trochu iluzorní představy.
Ale nechme už toho. je tu číslo. Holt má se ti třeba nezdá jeho kvalita. To je legitimní názor. Příště se to pokusíme udělat líp.
Abych byl upřímnej: Nejsem zrovna odvázanej, že se tu mluví o "kvalitě". Je to časopsi a ten je určen nejen ke kritizování jeho kvality.
Nechme to už plavat. Hezký den.
PS: Dnes mne v Dejvicích překvapila Z. Donesla mi obrázek...
Smetiprach
20. 12. 2005
tak dík, že to víme, příště tě můžem požádat o ztvárnění obálky, jestli chceš. Mohl bys ukázat že umíš i víc, než tohle.
tři_černí_mravenci
19. 12. 2005
stojí snad výše napsáno něco tkaového? by to možná chtělo lepší brýle, ne? :))
nějak ti to zatemňuje mozek:))
Maxima: Nehas, co tě nepálí. Do jedenáctky jsem chtěl obálku od Regia, protože ilustroval celé číslo.