Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevánoční přání
23. 12. 2005
2
0
1276
Autor
genschman
Jen vánoční vločka splní všechna tvá přání, že není to možné? Je! Nelžu ti. Ale není to jen obyčejná sněhová vločka, těch jsou mraky. Ta jedna, ta pravá nepadá ledabyle k zemi, ale poletuje sem a tam a hledá někoho kdo si ji zaslouží. Někoho s čistým a lásky plným srdcem, s hedvábnou duší a s očima v nichž plane dobro. Já už teď vím, že si už někoho vyhlédla. Jsi to ty! A jak ji chytit? Odpověď je nasnadě: zkus být zas jednou jak malé dítě, vytlač své saně na nejvyšší kopec, natáhni před sebe dlaně a ta, která neroztaje je ta, která má tu moc tvá přání splnit, tak jí jen pošeptej a poté už jen čekej.
Přeji šťastné a krásné prožití Vánočních Svátku a krásný Nový Rok. Přeje všem Tom.
Přeji šťastné a krásné prožití Vánočních Svátku a krásný Nový Rok. Přeje všem Tom.
To je moc krásně napsané, pohádkové, díky.... TIP
I Tobě krásné Vánoce a šťastný Nový rok :-)))
milá "poezie"
díky, pane a Vám také krásně Vánoce, pohodu a štěstí....:))
papá