Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePublikujte s námi
12. 01. 2006
0
0
711
Uzávěrka druhého dílu knížky o Lužici a česko-lužickém pomezí (Česká Lípa, Děčín, Jablonec nad Nisou, Liberec a okolí) bude pravděpodobně koncem června 2006. Má-li kdo zájem přispět článkem, studií, básněmim, kresbou nebo jinak (relativně bez omezení rozsahu), nechť se ozve. První díl knížky bude po dohodě zaslán zájemcům. 162 stran, z toho asi třetina převážně regionální poezie (v překladech do češtiny, zčásti v lužické srbštině aj.)
Zní to celkem dobře.. něco zkusím vybrat... Krom toho.. myslím, že jsem schopen vybrat několik jablonečáků... jsou málo známí.. ale myslím, že dobří.... Zaslal bych vám asi e-mailem nějaký výběr... možná.. do konce února by to mohlo jít... Prosím vás pro to o e-mailovou adresu do zpráv. Děkuji.
Mohl bych přispět povídkou. Narodil jsem se v Liberci:)
Říkám si proč když se jednou za čas objeví nabídka, je tak k ničemu.
Moravsko_lužická_společnost
12. 01. 2006
Před časem jsem napsal o Lužici báseň - http://www.pismak.cz/dilo.php?num=147259