Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePro graMatika
17. 02. 2001
9
0
3068
Autor
zolli
Počítáš slabiky.
Bodáš do slabin
mým
slabo(s)Myslným
veršům.
Kde jakým
Nabobdeníčkem.
Jak policejní
ChrrrTě
honíš
laně rýmů
až pčíkají
konečně
řiť mi
cky.
na laně grrrrr.am
gramatiky.
Věšíš
bulíky na lýka
tlustě (po)PLETENÁ
nepochopením.
Štveš veš
Hledaje
Hnidy
V mé
Idíle.
:o)))
Tohle se mi moc líbí, fantastické a přesné obraty, to jsi ty a to že dokonale... :o)
Maminko, já ti už pro jistotu nikdy nepovím, jestli mě nebo mně... ;o)
A tip, samozřejmě! (s měkkým i)... prch (citoslovce prchnutí)
Ale berunko, vždyť jde o vtip a On graMatik, byl předem upozorněn, jak vše myslím. Co se prologu týče. Není z toho poznat, že ten arogantní nabubřelec, o kterém píši, jsem vlastně já...
Já jsem totiž narážela, v prologu, jen na jistý dialog vedený po telefonu, takže zdání může klamat. Navíc já mám moc ráda, když mne opravujete a dokonce HODNĚ opravujete. :o)) A víš, že o radu si napíši i v poště...
No a když už mám pocit, že jenom hledáte vešky, tak vám mile napíši básničku :o)
hejle papouchu, jaky bezkomentářní?? To tady na mě zkoušej skoro všickni!! Koukej ze sebe vymáčknout víc, než jen Tvý usedlý pípance :o)))))
Nakonec je to na adresu mojeho syna, tak můžu bejt krapet vostřejší ;o)