Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHmyzmus II.
24. 01. 2006
0
0
1299
Autor
Bechtin01
Hmyznem
a slíznem
ty vaše kódy zazipované
dostanem se Vám pod kůži
zvukovodem
na perutích z želvích krunýřů
tobogánem
přímo na vrakoviště duší
profackujem Vám mozek
ať jste připraveni
do oční sítnice
vtavíme rozhádané sluneční hodiny
jsme vaši lišáci
světlo už letí za námi....
eleona: "Hmyznem" je pro mě vyjádření a popsání z pohledu v nás, že každý máme v sobě ty broučky ,pochybovače,larvičky z kterých se třeba změní v krásné motýly, zabijáky ,prostě to všechno z té druhé strany ,těžko se to takhle vyjadřuje.měj se a díky.
Norsko: tak taková reakce právě není originální a pokud si myslíš že jsi básník tak teprve ne, tohle je směšné.Ale na Moravě přirozené .Jestli si chceš ulevit prosím ,ale sem to nepatří.
MNĚ SE TO NELÍBÍ...už chápeš!!! ...nic s tím nenaděláš...kecama
už vůbec ne :-(
Norsko: vždyť já ti ji nevnucuji , a nevztekej se .až teď jsi teprve napsal že se ti nelíbí . poradím ti tohle napiš na začátku a uleví se ti. ale když napíšeš že bych měl psát líp, no tak na to musíš čekat odezvu, tomu se říká komunikovat -ty čtenář -já autor./ no vidíš a dostal jsem tě kam jsem chtěl,vytočil ses, ale ty jsi si o to sám veřejně řekl. .měj se.
Norsko: nic jsi nepochopil a mám ten pocit,že vůbec ani nevíš proč byl vytvořen Pismák,aby někdo závodil kdo líp píše?To si opravdu myslíš pane učiteli,vždyť sakra o to tady nejde.A mimo jiné mám zdravé sebevědomí a myslím že nepíšu zas tak špatně./rozhodně jsem originálnější než Ty,pa.
já pořád nechápu to slovo "hmyznem", to je jako sloveso v první osobě plurálu?
"kódy zazipované" - to je dobrej motiv, jinak na mě dost drsný a nedůvěryhodný nebo že by skrytý drsňák v Tobě? Ale chápu, taky nemám v šuplíku samé něžné jemné...:-))