Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO barvě pleti
29. 01. 2006
0
0
1348
Autor
čouhán
Arméni jsou bílí. Jsou mezi nimi i černí, ale ti jsou osmahlí od slunce. Slunce je začalo osmahovat už před staletími, ale nic jiného to není: jsou osmahlí. Ale ti, co zůstali bílí jsou bílí z příčiny, která není o nic závažnější. Patrně je slunce neosmahlo.
William Saroyan
William Saroyan
Odpověď je snadná, Nickyx. S citáty to prostě tak chodí. Někdy napíšu svůj, jindy někoho jiného, obvykle věhlasnějšího a moudřejšího. Podívej se na ostatní citáty, jestli se Ti to stále zdá divné.
Já vím, že ten Saroyanův citát zní banálně. Saroyan to kdysi dávno napsal v jedné povídce svým typickým, prostým, laskavým stylem, který dnes ostře kontrastuje s křečovitě politickým kontextem rasismu. Proto jsem ho sem dal. Ve skutečnosti to tak jednoduché není, ale řešení i těch nejsložitějších problémů by vždycky mělo vycházet od jejich základních principů. A ty opravdu bývají průzračně jasné, samozřejmé, ba i logické, chcete-li. Děkuji Vám oběma za názor.
Když jsi to původně nenapsal ty, proč to, prosím tě, publikuješ pod svým dílem? Jinak je to, přinejmenším, logické. Ale líbí se mi to...