Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKáva citu
28. 01. 2006
4
0
4038
Autor
Mila_cik
Milovat
staršího muže
mi dá pocit bezpečí,
které mi přidáš
do kávy.
...já vím...ale jeden mezi nimi určitě bude normální...a Ty tu jehlu v kupce sena najdeš...takže neni třeba se mračit...:-)
...Pisces má pravdu...nevěř starším chlapům (tzn. mezi 19 - 80 lety) a těm nad 80 taky ne, protože ti už zase neví, co říkají!!:-))
starší chlapi vzbuzují pocit bezpečí, to je pravda.. ale já bych jim nevěřila, už ne !
ale jak jsi to napsala... to je krásný! líbí se mi to
taková úžasně vymalovaná miniaturka
jo!
t*
Pis: Ahojky kočko, dlouho si tu u mě nebyla..:-) ráda Tě vidím..
Děkuji za milá slůvka..:-)
Je těžký věřit..znám to
pajpu se mi moc líbí, ale viděl to na froté ručníky .... snažím se najít něco mezi řádky ...ale věnování, ačkoliv neosobní - to mě zaráží.
kdopak je asi tím šťastlivcem ...... jeden exot mě napadá, ale chlastat ho každý den v kávě - to bych asi přestal ten lahodný mok pít.
sacco: hehe jj froté nikdy nezklame..:-)
šťastlivcem asi není nikdo koho by si znal... to opravdu ne..:-) Ale proč mě to tu kávu naopak pěkně osladí..:-))
a mám ji tím radši.. děkuju
...nádherný, citlivý, miláčkovský...t*
...závidím tomu, komu to je věnováno!
Raduš ty kecko, že ty chceš zas dostat jasný tip od jednoho člobrdy :-)))
ale dám ti ho aj já...tip
ne to ne...
jen mě inspiroval...
tak sem to sepsala..o tipy mi nejde...
od toho to není...
ale díky