Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píseň zamilovaného I.T. pracovníka

23. 02. 2001
0
0
359
Autor
Rastin
Píseň zamilovaného I.T. pracovníka ??? . . 17 . . ... vlasy, ty mě taky dostaly, má je tak dlouhé. Oči mé srdce ohřály, - pohledy pouhé. 4D 49 4C 55 4A 49 A rty barvy maliny něžným úsměvem má stále zdobeny. 4A 49 Dnes jsem ji uviděl, tak jako předvčerem, když kolem pokladny č. 23 jsem procházel. . . !!!
blázen
14. 05. 2001
Dát tip
Good luck

Rastin
11. 05. 2001
Dát tip
No jo, ten pocit :-/ Síla, když ji mám každej den na očích a je to ten typ, který bych chtěl milovat. Jsem měkej s tím cokoli udělat. Jo a ty značky - nevím, mohl jsem se "mignout", ale převedeno přes Hexa soustavu a ASCII by to mělo být "miluji ji" :-))

blázen
02. 05. 2001
Dát tip
Rastine, co znamenají ty značky? (Já s IT jinak nechci mít nic společného :-) ). Jinak se mi líbí, sice ničím nevybočuje, ale ten pocit...

Chlastáč
27. 02. 2001
Dát tip
Jak je člověk v práci, obzvláště když je nudná a nezáživná, tak na něj přicházejí různé věci, je tak? Každé rozptýlení dobré. To by mě zajímalo, jak moc je IT pracovník zamilovaný.

CZlovek
27. 02. 2001
Dát tip
To je docela originální (básně v hexadecimálu! :o)), jen bych (být Tebou) přidal vysvětlivku. A chci se zeptat, nemělo to být spíš 4D 49 4C 75 6A 49?

CZlovek
27. 02. 2001
Dát tip
avíza...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru