Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJak se opovažuješ
Autor
Dante
Honza: Ondřeji, kdyby si nebyl silnější a rychlejší než já, bez váhání použil bych jednu ze svých starých bojových technik....
Sába: Tak co Pážiku, jak se vlastně opovažuješ?
Zuzka: Jo, jak se opovažuješ?
Dante: A co se vlastně opovažuju?
Sába: To ještě nevím, ale štve mě, že se vůbec opovažuješ se opovážit. Už to mě příjde dost úchylný.
Honza: Ehm, pročež Ondřej je úchylný.
Na scénu vchází Dalibor
Dalibor: Sally, the blouse really suits you, and the colour, matches your eyes.
Zuzka: Pověz nám něco česky Dalibore. Něčím nás bav.
Dalibor: Jááá váás lidičky asi moc nepobavím, jo lidičky....
Honza: Dalibor je p---. Nikdo jiný mě nedonutí mluvit sprostě.
Dante: A co tě ještě donutí mluvit sprostě. (Honza se podívá na Danteho, jedno voko větší, druhý menší)
Sába: Dalibore jak se opovažuješ nám neříct o svých mravencích. Řekni nám něco o svých mravencích.
Šárka: Jo, my čekáme Dalibore. (Dívá se přitom na sábu)
Sába: Hu huhhuuh
Radka: hi hi hihi
Honza: muhaha
Martin: -----------
Dalibor: Jo lidičky, já vás dneska asi nepobavím........very perfectly......Sally (odchází ze scény)
Bára: Víte, že v Laosu je jen šest politických stran? Jako takhlééééééé......
Toto krátké dílko věnuji Sábě, která je rovněž vynikající spisovatelkou. Také chci toto drama věnovat Honzovi Hykelovi. Nechť odpočívá v pokoji.