Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKhajkiri
Autor
Manfromstars
Kdysi dávno byl krásný a statečný válečník Khajkiri Illimani proklet bohy, za to že neprojevil dostatek úcty k nim. Léta plynula a jeho kmen putoval a válčil. Jednoho dne kmenová rada starších rozhodla, že Khajkiri by měl mít ženu. Khajkiri byl hodný člověk, ale jeho prokletí bylo, že srdce měl kamenné. Žádná dívka z kmene s ním neměla trpělivost a vždy jej opustila. Když mu byla nabídnuta dívka náčelníka a on ji odmítl protože ji nemiluje, náčelník se rozlítil a milého Khajkiriho vyhnal z kmene.
Khajkiri se nejdříve velice rozlítil, ale čepel kopí stráží náčelníka jej zastavila. Svěsil hlavu, vzal si jen to nejnutnější a kmen opustil.
Toulal se pralesem několik dní, když v tom zaslechl dívčí výkřik a řev Jaguárů. Běžel seč mu síly stačili k místu odkud se ozýval hřmot. Spatřil dva jaguáry kteří napadli dívku.
Khajkiri neváhal vytáhl svou zbraň a zaútočil s mohutným řevem na Jaguáry. Ti se své kořisti z počátku nechtěli tak snadno zbavit. Zaútočili na Khajkiriho a jeden z jaguárů mu poranil nohu. Khajkiri se rozmáchl svou zbraní a jednoho z mocných jaguárů srazil k zemi. Druhý jaguár se dal na útěk.
Khajkiri si sedl na kámen a snažil se nabrat dech. Poraněná dívka opatrně přišla k němu a začala mu ránu ošetřovat pomocí bylinek. Khajkiri se jí zeptal kdo jsi a co jsi tu pohledávala?
„Já jsem K´inpitzil z kmene kousek za řekou, a byla jsem tu sbírat ve skalách bylinky. A kdo jsi ty?“
„Já jsem Khajkiri.“
K´inpitzil se Khajkiri moc líbil a usmyslela si že si získá jeho srdce. Ale nic netušila, že Khajkiri je prokletý a nemůže milovat.
pokračování kdo ví.....