Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSmrt anděla
Autor
Punkytka
SMRT ANDĚLA
Byl jeden bílý anděl a začal se oblékat do černa,z nebe ho vykázali a on neveděl kam jít.Toulal se,procházel mezi lidmi ale nikdo se na něj ani nepodíval byl černý a oni bílý,proč?říkal si "proč jen nemám kam jít?"topil se ve své vlastní hlavě,bál se sám sebe a bál se jich.Začalo pršet a na jeho černá křídla padaly velké kapky deště a slepovaly jeho perutě jako rozteklá slída.Anděl se rozplakal cítil,že už nemůže dál z jeho očí skanuly krvavé slzy,potůčky krve se hrnuly přez ten andělský obličéj na zimou zmodralé rty,které surově sevřel.V ústech ucítil hořkou chut své krve tak hořkou jako je chut jeho bolestného života.Hlavou mu prolétla myšlenka na smrt pevně ji chytil a nebyl ochotný se jí vzdát "smrt"bylo by to přeci tak krásné umřít a už nic necítit, necítit bolest ani zklámání už mu nic nebránilo. byl rozhodnutý ,najednou se usmál ,chtěl se usmát na celý tenhle svět ikdyž mu tak moc ublížil.Vystoupal po schodech jednoho panelového domu ,vylezl na střechu a koukal z té výšky ,"to byla nádhera", najednou byli všichni tak maličtí a on se cítil jako král,roztáhl křídla,spažil své bělostné ruce a skočil.Už je konec říkal si...je konec mého smutného životaajá jsem konečně štastný.Smrt pro něj byla vykoupením,néjlepším možným řešením..protože kdo by se zajímal o padlého anděla???