Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoď dole!
Autor
antiMIR
Už mám za tým, pomaly si lahám do trávy a zatváram oči, ktoré sa zavrieť nedajú. O chvíľu vidieť len špičky mojich topánok s čiernymi kožennými šnúrkami, nos a kúsok čela. O malý moment neskôr cítim na spánkoch, blízko očí, ktoré nedokážem zatvoriť jemnú, ešte nerozdrobenú pieskovitú hlinu.
Chcete dosiahnuť stav vyššieho vedomia?
Cítim, ako sa mi pod nohavice dostávajú malé červy a svojími vlhkými telami sa snažia dostať pod kožu.
Opäť sa vráti a hovorí, že on za tie sračky v ktorých som sa zasa svojou vinou ocitol, že on za ne vlastne nemôže a že sa mám z nich už konečne raz dostať sám. A že on mi hovoril, že raz zhnijem.
Do očí sa mi dostáva hlina a kvapky dažďa, ktoré nepršia. Táto zmes sa premiešava a v priebehu okamihu plynule mení na sladko lepkavú hmotu. Dostáva sa mi do úst, ktoré mám zavreté a pomaly steká hrdlom.
Chcete spoznať pravé náboženstvo?
Stojí tam, potí sa, utiera si čelo žltou vreckovkou s vyšitým P a kútikmi úst mu myká až kým zasa nedocieli typický výraz. Dokola krúti hlavou, gúľa očami a z úst mu začne vytekať veľká slina. Pootočí sa a pozerá na oblohu, bez toho aby zdvihol hlavu. Nasliní si prst a skúša odkiaľ vietor fúka. Gumové kvapky tmavo červenej farby, pripomínajúce plastelínu, s ktorou som sa hrával ako dieťa padajú z oblohy a po následnom kontakte so zemou vytvárajú v blate kruhy.
Chcete vedieť čo sa deje s vaším telom počas spánku?
S pribúdajúcim dažďom väčšína červov zalieza hlbšie do zeme a svojou váhou ma ťahajú čoraz nižšie.
Poď dole.
Počuješ?
Poď dole.
Dole hovorím.
Nevieš čo znamená dole?
Poď!
Alebo tam mám ísť za tebou?
Vieš čo by to znamenalo...
V tom prípade vyskúšajte meditáciu!
Nezáväzne.
Naťahuje ku mne ruky. Tak poď, ale už posledný krát.
Vznesie sa a s prekvapeným výrazom odletí.