Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohled do prázdna
26. 05. 2006
1
0
1213
Autor
piwas
To dole ve mě je,prázdno spí v celistvu. Strach temno ukreje, pekelnou očistu. Peří a kříže, znamení ďáblovo. Hasnoucí kníže tě bere za slovo!!!
....Dolu se dívám co vidím to neřeknu, sám sebe soudím,poznání sebeděsu...
Žíhanej ze zdi vřed, stíhá a soudí mě,ta plocha bez konce, tahaj mě vlákna v před. V hlíně se hlína tlí, ten smysl nechápe,kmen osten zasadí,rezem ho rozsápe!!!
....dívám se do prázdna všude jsou znamení, jediná krůpěje všechno teď pozmění. ...dívám se do prázdna a chci vidět víc nevidět souvislost smyslu se zříct
koukal jsem na tvojí tvorbu a docela mazec, zájímalo by mě kolik ti je. do orla ti něco chybí... ...nadhled.
aha chybí ti smysl těch slov. Zkus někdy do jedné roviny postavit protiklady a nesmyslnost dát na úroveň reality, zmatek určit jako prostředí toho všeho a toje to co je ve vnitř v hlavě když se to nesnažíš zaškatulkovat jen to vnímáš. Můj svět mluvim za sebe.
Tak mi řekni co se ti na tom nelíbí, ať si můžem vyměnit názory. Nejde o to jestli se mi to líbí, jde o to jestli to správně vystihuje poci co mám vhlavě.