Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCesta uvnitř krypty za 80 dní I.
02. 06. 2006
9
0
3857
Autor
Eidam
Z větrací šachty se na mě znenadání snesl zatuchlý puch.Celého mě obalil a má košile vše vsákla do svých flanelových vláken.
„To je smrad“ povzdechl jsem si a zacpal si nos.Vykročil jsem kupředu a ve svitu mihotajícího osvětlení jsem se snažil nepřerazit o hromadu harampádí.Ruka „šmátralka“ dbala na to, abych nevrazil do zdi, nebo se nenabodl v temném koutě třebas na …“sakra co je zase tohle?“ ohmatával jsem věc trčící ze zdi.
Vypadalo to jako násada od lopaty.Byli v ní malé klávesky a zeď byla pokrytá spoustou rúzně velikých otvorů.
„Ha!“ napadla mě geniální myšlenka.
„Jestli ono se na to nehraje stejně jako na klavír“.
Našpulil jsem pusu „ …nezjistím nic, dokud to nevyzkouším“.
Rychle jsem pomačkal co největší počet kláves.
Z většiny otvorů se na mě vyřítily malé šipky.
BulletTime :on (rozuměj zpomalení času)
Bdělý pohyb = včasné uskočení
První šipka----:> svist-----vedle.
Otočka na kostní dřeni= upadnutí na zem s minimálními podlitinami
Druhá šipka----:> švoum-----vedle
Třetí šipka (míhá se kolem ucha)--------šššššššššššššššššššššššššššš.
vedle.Tady musím konstatovat, že to bylo o fous.
Kombinace uhnutí hlavou+zvednutí paží nad hlavu(spartakiádní cvik 3)=záruka svěžího vzduchu v podpaží
Čtvrtá šipka----:> roztrhla flanelovou košili a prolétla brokolicovým ochlupením bez větších škod.
BulletTime :off (rozuměj …konec zpomalení času(tzn.vrácení do normálního času(tudíž tak je to správně))).
Teď už jsem mimo nebezpečí.Byl jsem tak vyhladovělý, že jsem snědl poslední lisovaný „Boršč“ a obrovskou únavou jsem přirozeně usnul.