Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSymbol Míru
Autor
KikiRiki
Symbol míru – poselství míru, tolerance a porozumění
Dne 16. června 2006 od 19 hodin Humanistické hnutí s neziskovými organizacemi a zastánci myšlenky míru vytvoří na Hradčanském náměstí v Praze společně symbol míru se zapálenými loučemi. Cílem této akce je podpořit mír ve světě, vyjádřit nesouhlas s okupací v Iráku a hrozící válkou proti Íránu a všemi válečnými konflikty probíhajícími na celém světě. Válku nepovažujeme za skutečné řešení problémů. Všechny konflikty vznikají na základě neznalosti, netolerance a strachu z odlišnosti, což vede jen k násilí a utrpení lidí. Neuznáváme válku jako záminku pro šíření demokracie, protože ve skutečnosti jde jen o vykořisťování slabších států a využívání jejich zdrojů. Cestou je otevřený dialog mezi kulturami a státy, porozumění a tolerance.
Abychom dosáhli mírového soužití, musíme se respektovat i na úrovni každodenních mezilidských vztahů. Odpouštějme si a snažme se chovat k druhým tak, jak bychom chtěli, aby se oni chovali k nám. Každý člověk je jedinečný a něčím odlišný, respektujme proto tuto nádhernou rozmanitost. Důležité také je, přijmout sami sebe takoví, jací jsme a rozvíjet své dobré vlastnosti. Bude-li mír v srdci lidí, bude i mezi národy a na celém světě.
!!!postavme se proti násilí!!!
Přijď si pro svou louč a pomoz s vytvořením
Symbolu míru
SYMBOL MÍRU,
tolerance a porozumění
vyjádřeme tak jasně náš nesouhlas s okupací Iráku a s hrozící jadernou válkou v Íránu
pátek 16.června 2006
na Hradčanské nám.
od 19 h program
ve 21:00 zapálení loučí
K vytvoření symbolu Míru je z organizačních důvodů vhodné zamluvení si míst předem. Vzhledem k neziskovému charakteru akce, je Symbol míru autofinancovaný - to znamená, že každý z aktivních účastníků tvořících Symbol míru si zakoupí lístek v hodnotě 60Kč - z kterého se hradí náklady na louč a technické vybavení akce. Louče se kupují hromadně a budou k dispozici v den akce.
Viki - 731 063 713; viktor.votruba@gmail.cz