Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePíseň - Anděl Lenka
Výběr: jenyk
11. 06. 2006
7
0
5535
Autor
JiKo
Další z mých písní, tentokrát s názvem Anděl Lenka.
Stahujte zde: Anděl Lenka
Další mé věci zde: http://jiko.webmagazin.cz
hele texty mám na dadikovi, který zazpíval...
jinak jako demo, nebo jak se to říká to nemám, či jak to myslíš...prostě zazpíval moje věcï..je moc nadanej a šikovnej, takovej ten ale, kterej je hrozně skromnej a schovanej většinou, jak už to tihle lidi mají....:)
vlastně jeden můj kamarád mi moje starý texty zhudebnil...zpíval a hrál mi je do telefónu..
:))
Neřádi jedni! Já poslouchám spíš žaludek a močový měchýř, to se vždycky vyplatilo :-)
Do You Remember The Time
When We Fell In Love
Taky posloucháš Jacksona?:-)
teplota tlak a rosný bod mají jiné řády, řekl bych
Stahoval´s kalhoty z lustru příliš před brodem, Donalde, vidím Tě. Schválně: 4567, 865, 773, 62, 19...
Celkem jako za život, celkem jako o život, nebo celkem tento týden? No, stejně to budou podobná čísla, doufám, že v tomto kontinuu s mírně klesající hodnotou :-)
Tak tanečníku (hrášek: pšššššššššš...), příště Tě nepustíme přes branku a pípu bez kytary!!! Pjekné...
pH: jasně, dva dny jsem jedl hrách. Nejhorší ylo ale zesynchronizovati to se závěrem písně:-)
Pišta_Hufnágl
17. 06. 2006
Jeny- nějak jsem nepochopila to tvé šišlání:-))
...a nějak tě nechápu... i jinde u kritik a vůbec.Nevím jestli se někdy uklikneš:-))ale občas píšeš zprávy takové, které jsou dost soukromé-a to všem-A možná
to člověka i uráží.Jsem nebásňák, nefotograf a pouze pozorovatel dění:-)) Ale i tak se mě to občas dotýká.
hele - že já k tobě přijedu dovezu ti 20 obrázků, balík buchet a eště umyju vokna....? neprovokuj
Jikoušku děkuji.Ale já bydlím v přízemí a kafíčko miluju.Teda až po Tobě samozřejmě:-)Neubráním se slze dojetí a tipu :-))