Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePÍSMÁK
18. 06. 2006
1
1
1359
Autor
LightWizard
Čím je dána objektivita slov a hodnocení?
A/ Subjektivním pohledem prvního, kdo to spatří.
B/ Pejskem a Kočičkou
pozn.
Přijde mi, že jeden na písmáku řekne tohle je dobrý a tohle je špatný. Ostatní se pak raději drží jeho názoru.
A/ Subjektivním pohledem prvního, kdo to spatří.
B/ Pejskem a Kočičkou
pozn.
Přijde mi, že jeden na písmáku řekne tohle je dobrý a tohle je špatný. Ostatní se pak raději drží jeho názoru.
1 názor
Myslím si, že většina uživatelů písmáka si klade za cíl spíše jen něco přilepit k diskusi: (Jen abych tam byl i já.) a degradují úlohu vlastního názoru na prosté opsání tématu diskusní nitě. Ale to není samozřejmě objektivní názor, takže mě neberte vážně.
já si nemyslím a nikdy nebudu...stojí to za úvahu...ale nikdo není objektivní objektivně vzato
Já osobně si třeba občas říkám: "Ničemu nerozumíš, tak mlč a šoupej nohama" :o)
Ale jinak jsem začala používat výrazy jako "JÁ si myslím a MNĚ se to líbio", dává to větší svobodu :o)
Objektivita (zde i kdekoliv jinde)je stejně reálná jako červená karkulka, timur a jeho parta a kačer donald dohromady. Tedy c) je správně.