Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSbohem
22. 03. 2001
5
0
2330
Autor
Wolfling
Že na smetiště jeden kohout patří
tu starou pravdu přece dávno vím
snad prominou mi moji vlčí bratři
když se teď proto od nich odpojím.
Ty věčné střety asi mnozí snesou
já ale nikdy nebyl velký rváč
tak raděj půjdu, kam mě nohy nesou
a jenom lesy uvidí můj pláč
Tělo jde dál a duše tiše strádá
sám lituji, že nevrátím se k vám
a do kolonky nadepsané zrada
si zase novou čárku udělám
Už budu zticha, můžete být jistí
že hlas můj bude s dálkou utichat
že nesejdem se víc už nad kořistí
jen bych vám všem chtěl ještě sbohem dát
To jsem tedy nepochopil, ale pokud bylo mé předcházející vyjádření nepřesné/nejasné upřesním ho. Pokud by se včely masakrovaly proto, že se jim líbí jeden květ ve stejnou dobu, za chvíli by žádné nezbily.
ach ták, tak já prvně vůbec nepochopila pointu básně ! myslela jsem, že kohout odmítá slepici, protože už někoho od sousedů měla :)
teď máš Wolflinu moji plnou podporu, utíkej, utíkej ze dvora, ať se Ti za patama práší ! :)
Wolflingu, zajimava dedukce, jenom nevim jak se k ni prichazi..
a myslis, ze se vcely libi bodlakum ?
Piana: Kdyby se všely častovaly žihadly proto, že se líbí oběma, za chvíli by bylo po včelách.
Myrinda: S tím rozdílem máš pravdu. A stran toho posledního verše - je moc dlouhý, řekl bych, ale nepřišel jsem na to, jak ho obměnit.
Jo, tohle se mi líbí. Napadlo mne při tom, že "změna je život". Ať je to už změna k lepšímu, nebo k horšímu. Člověk s věkem mění názory a s nimi i společnost. Dík za myšlenku a típ. :o)
prijemne prekvapeni, velice dobra myslenka a jednoduchost versu a rymu ji jenom podtrhuje..budu se na Tebe muset zamerit, ctla bohuzel poprve.. a u mne to TIP zaslouzi..
kdyby jedna vcela nechtela sednout na kvet, na kterem uz nekdo sedel, nebylo by moc kytek
no, soudim ze vcely a vlci jsou dost rozdilne existence;-)
vazne, basen super, jen ten posledni vers mi tam nejak, nevim proc, ne zcela sedi...
ale celkove tip