Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMojí sestře (ne, jí vlastně ne)
09. 08. 2006
18
7
4175
Autor
alternic
Má sestra se zamilovala
a je šťastná
raduju se z toho s ní
(ale jen tiše - nenápadně)
Chtěl jsem vám to jenom říct
musel jsem to někomu říct…
Dosud jen otvírala klín bůhví proč
a bůhví komu
ale teď bude milovat
Chtěl jsem vám to jenom říct
- musel jsem to někomu říct
abych jí nezačal závidět
7 názorů
strašidlo Julie
13. 04. 2009Marcela.K.
31. 01. 2008
Nejsem literární teoretik, ale chápala jsem to jako krásně použitou nadsázku, po přečtení těch přípodotků začínám rozumět feministkám, málem. */
tož musim konstatovat, že mě to skoro dojalo(v dobrým).....možná je to tím, že můj bratr by se k tomu stavěl trošičku jinak...asi musí být štěstí mít bráchu jako seš Ty...jinak hafo pěknýT
Asi je to tak... Když jsem to psal, napadlo mě, že bych měl nějak ozřejmit, že těch milenců neměla nijak moc (4 ? 5? - co já vím...?) - ale nějak mi to nesedlo do formy té básně. Je to teď vskutku tak trochu zavádějící. Ale na druhou stranu : dva nebo tři lidi to pochopili správně tak, jak jsem to myslel - a to stačí... (musí)
:-)
Příjde mi to tak mile komický, mí sestře teprv rostou zoubky:)) No nevim, jestli budu tak šťatná, až si najde chlapa-to mě už budou zouby padat:)
Nevim, jestli to, že mě to pobavilo(včetně komentářů)je na místě přiznat, nezlob se, ale vyznívá to tak, že konečne tvoje nadržená sestřička zkrotla.
Moc pěkné,jsi opravdu moc dobrej brácha,Já mám taky takovýho a chtěla bych tímto oběma(jak tobě,tak i mému bráchovi)poděkovat za to,že jste a snad vás je ještě víc...
Jste super,jen se množte...
:)
Jarmila Moosová Kuřitková
09. 08. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
09. 08. 2006vlastovka.
09. 08. 2006
Neurážejte mojí sestru... Jakoby v dnešní době (což ale jistě není v pořádku) nebylo už jaksi zcela normální šukat jenom tak, bez lásky. Jestli jste to tak vy nikdy nedělali, je to jedině dobře. Doufal jsem, že každý pochopí, že jádrem básně je moje radost z toho, že moje sestra našla lásku, a ne nějaké její domělé milostné zážitky, o kterých beztak nic moc nevím. Ostatně : bál jsem se jistého nepochopení a snad i úsměvů - i čirého smíchu - hlavně od mužských písmáků. Co se dá dělat... (teď přemýšlím, že bych to měl smazat)
Jak se zdá, tak tvá sestra (před zamilováním) nebyla zrovna romantická duše.
Jaktože se to už zobrazilo ? Šak sem to, kurňu, dal až na zejtra...
(dík)