Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStromům
14. 08. 2006
6
3
2640
Autor
sapfoo
Vrby.
Lípy.
Duby.
zahalte mě do větvoví.
Po ničem netoužím víc,
než usnout zasypána listím.
A ráno mokrá od rosy
jen pohmatu
na každém kmenu
najít ten zázrak
Vyryté srdce
3 názory
Tomanová Nicol
12. 05. 2007Kamil Havránek
05. 04. 2007
chroustjazz: Ale ty ses k mému dílu nevyjádřil. Krom toho, že jsi řekl, že ho neoznačuješ za kýč. Takže, abys to pochopil, nejsem zvědavá na tvoje osobní spory s Fouckaultem.
Protože srdce vyryté v kůře stromu mi asociuje lásku, zamilovanost.
I když mám trochu problém jako ochránkyně životního prostředí:-)
2krempi, Ivo Koivo, Fouckault a Klokočka: těší mě, že se vám ta básnička líbí.
2chroustjazz: Prosím příště si vyřizuj osobní spory pomocí pošty a ne v prostorách pro kritiku k mým básním, nejsem na tvoje názory zvědavá.
Děkuji
tak to jsi na omylu.. Redaktor není někdo kdo má lepší vkus.. to v žádné případě.. redaktor je člověk co se pokouší o žánr "literární kritiky" a tím nese svou kůži na trh.. a formuluje ji na základě svého vnitřního světonázoru.. .
neexistuje lepší a horší vkus.. leda tak v rámci jednoho paradigmatu, žánru, estetického modelu.. a těch je nesčetně a navzájem si odporují.. tak jak chceš hodnotit poezii??
není to tak jednoduché.. ba co víc.. je to pošetilé :-)
pánové-existují věci, které kosmem proplouvají a mají jediné poslání:potěšit človíčkovu duši.. to není málo..Klok*
:-) mě se ta báseň lidsky líbí.. nezařazuji to do horizontu s vyšší literární laťkou tak nevýběruji ani nerozpitvávám.. prostě se mi líbí.. apropos je to má lidská svoboda tu na Písmáku tipovat co se mi zlíbí.. redaktorská funkce začíná u funkce výběr pokud jsi si nevšiml
apropos.. když bereš do úst kýč.. to by byla teprve zajímavá debata co je a co není.. největší kýč je to co se tváří a je podáváno jako "velké" umění..
ne tento milý textík.. který si na nic nehraje tudíž podle mého kýčem není je prostě autentickou lidskou výpovědí..
notak chrouste "odšpuntuj se" 8¨-)
noco brouku.. musím se přiznat že mě to hrozně rozněžnilo.. já z toho takzvaně "cítím autora" :-)