Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semore
24. 08. 2006
4
10
3621
Autor
ramia
kam oko dovidí piesok
posledné pahorky a more
plážou sa z juhu niesol
žehnaný vetrom
čo fúkal zo severu
Plaž.A more...
obraz pre božské oči
svet čo sa prihodí ako taký
svet čo má ho v moci
...lankami stojan pripevnený
k štyrom veľkým kameňom
jemne vo vetre kolisaný
stráženy svojim anjelom
..namočí štetec anjel a pár ťahmi
maľuje farbou z hrnčeka
maľuje takto každý deň obraz more
z rúk človeka
10 názorů
Johann Wolfgang Mária Amadovič
28. 09. 2008
Děkuji za odpověď - autor je podle jména Ital, což mě potěšilo. Po knížce zapátrám. Přeji krásný den :-)))
krásná báseň, která mě oslovila. Prosím, co to bylo za knihu a malíře? Malování je blízké... TIP a díky
Ako utocna zbran nic moc, ale mozno by sa dala citat :)
Srandistka jedna velka, za slovicka chytat slusnych ludi... to sa nerobi :)
čítať?..alebo vidieť?..Obal je príznačný..morský:))Vazba je lepená,obálka 4+4,150g,lamino.Vnútro 232 strán,80g ofset,1+0:)))))
na prvy pohlad sysifovska praca... ale bez tonov trpkosti
mimochodom, stale plati to s tou knihou :)
to je fajn..To more maľoval morskou vodou..na biele plátno..ked zafukal vietor,tak maľoval znova a znova...
Mozno sa mylim..mozno nie.Clovek je tvor omylny.
Spolocenska?..urcite ano.Preco tato otazka?
jo, přesně takový tip básniček mám ráda-mají takový přijde mi hlubší obsah-jakoby trošku poselství...je to dílko, které mě tak hezky povzneslo nad všední starosti a navíc ve mně při čtení úplně vytváří obraz popisovaného...je fakt "živě krásné"...moc líbí, zpříjemnilo večer. (Tip*)