Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdmilovani
20. 09. 1999
1
0
2089
Autor
Lalinka
Malovala jsem
jak mohlo by to s nami byt
nepocitala jsem s tim
ze nemusis to chtit
Chci jit ted pryc
vzdyt jsme tu spolu
den co den.
Nemuzu tu jen tak stat
vzdyt co pro Tebe jsem..
Mozna nic
nebo jeste min
nechci byt
jen jeji stin
Musim to prekonat
a radsi uz ted se vzdat
nema uz cenu
dal o nej bojovat
Saloon_Kupee
17. 10. 2004
Mi to přijde hodně jednoduchý, ale na vyčištění hlavy to možná nebylo špatný...
ne, nejde to udělat rychleji, mě to trvalo naposledy rok a čtvrt!! takovýho času, c jsem ztratil. ale jsem rád, že to jde jen přirozenou cestou. člověk se poučí...
0/5
nikdy bych se odmilovat nechtěl...protože když se do někoho zamiluju tak je to opravdově...a chtěl bych na něho myslet po celý život...i když je to velké trápení...
ale jinak čas....to už tady bylo řečeno...
Ještě pomůže jiný zamilování, a to takřka okamžitě. Má to ale jeden háček, nový disko nejíš... ehm teda můžeš taky vlízt z deště pod okap.
merle: nova laska..
to asi jo, a co kdyz se vzdycky zamilujem do nepravych? :o)
to asi jo, a co kdyz se vzdycky zamilujem do nepravych? :o)
Jo, jak jsou ty osudy podobne ... Ja mam jednu tajnou zbran na me nestastne lasky - sednu napisu dopis Na rozloucenou, dam ho do obalky, zalepim a tim to pro me konci. Otevru az po roce. To to se mnou zarucene ani nehne. A nad postel si nalepim A1 papir s napisem : "Nebyl to ten pravy, jde se patrat dal !!!" - pro radost Ti pisu taky bez hacek a bez carek:-)
Jo, a lálí, žádná láska není "nepravá", každá je v pravém okamžiku pravá, a každý vztah Ti něco do života přinese, aspoň poučení, pokud né víc ...