Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes večer rozervanec…

01. 04. 2001
1
0
670

Strhávám ze sebe šaty, jejich cáry se na zemi válí, jsem už celý zlatý, a uvnitř mě oheň pálí. Strhám je a nahý vyjdu ven, však podívejte se na muže! Je to jen pouhý, blbý sen, to se přeci v životě nemůže! Mám! Já mám své sny!!! Za plnění snů draze platím! Do krve koušu si své rty, do nich jen, zatím! Převrátím své tělo naruby, být tak na chvíli ženou! Všichni muži by její tělo milovali, do ní svoji touhu proudy ženou! Nikdo z nás se nehodlá obětovat, být spolu je nám tedy předurčeno, ale jestli mne budeš jen využívat, tak zabiji naši Duši i naše Tělo... Jinak říkám ano… …a těžce zraním ho…
Šminka
07. 06. 2001
Dát tip
Tip

Aurora
13. 04. 2001
Dát tip
Mě se to líbí. Hezká myšlenka.

J
02. 04. 2001
Dát tip
nenech se jen využívat... a vyjádři své já

Naso
01. 04. 2001
Dát tip
Převrátím své tělo naruby ... zaujímavý nápad! btw tiež mám niekedy pocit, že koža je väzením a chcem vyskočiť z nej von - na slobodu!

Není to kůže co je vězením, ale tělo a duše a srdce. Moc krásné vězení!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru