Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedivné ticho.
06. 11. 2006
2
1
1282
Autor
BooB
keď sneh si sadá na holé role
(a priznajme si, že sme to tak nechceli)
v kútoch skríň sa krčia mole
a my sa bojíme byť nahlas veselí
1 názor
Jarmila Moosová Kuřitková
09. 11. 2006
za čtení děkovat nemusíš (a ještě jsem neskončila... ;o)
já to nemyslela tak že bych potřebovala nějaký polopatistický názor... nepotřebuju být vedená mezi slovy za ruku... ale ráda vidím cestu... od někud někam... nebo víc cestiček... a já už se nějakou vydám sama a něco na ní najdu... ale když mě někdo postaví na jedno místo... nevím co s tím... asi tak :o)
Bez začiatku a bez konca - práve tak to mám - i keď priznávam, že asi samoľúbo - rád. Mám to ale veľmi rád i u diel iných autorov. Ten pre mňa nesmierne silný priestor pre slobodu, toho, kto číta a radosť zo súznenia po objavení začiatku a konca, mojho ale i práve ďaľších tých, ktorí sa do tej chvíle chceli nechať ponoriť a poteší ich, že tam nie sú sami. Ďakujem Martinez, že si dala tú námahu prejsť mojimi básničkami.
hmmm, bez začátku a bez konce... jako prostředek něčeho bych to brala...
...pre mna v pohode, ale mala by som chut este na par riadkov...nejak to ukotvit.