Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se..honem! rychle!
24. 11. 2006
4
17
3263
Autor
Rabb
hrajeme si hrajeme
kostky ledu hážeme vzduchem
má milá
posbírej je
nebo bude pozdě
17 názorů
Chápu, ta hra tím získá na dynamice. Jako když nějakémužstvo prohrává a čas do konce uitkání se krátí a krátí. A nebo když se dělá něco zakázanýho a už už má přijít dohlížitel :-)
Pozdě v téhle hře je to, že až se kostky rozpustí, tak už si nebudou moci s čím házet, hra tím skončí a nastane nuda..
..proto tak spěchají sbírají popadané kostky a znovu si s nimi hází.. aby si užili každou vteřinu zábavy..
:-)
Na redaktory se vykašli. Redaktor je jen slovo. Jako reaktor:-). Hra se rozpustí, jak ty kostky. V co se rozpustí?... Co je pozdě ve hře s ledem? Když se studené daně navzájem snaží zahřát...
vlastovka.
27. 11. 2006
du zpat, more, sem vopuisžtál Zizkau, byl v mestu pro vopraveny bota, v prdeli hnata z toho, drškun to tady do rana, v 5 su TU!!!!!!!!!!(//))))
Jarmila Moosová Kuřitková
24. 11. 2006
hulááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá**********************************---a je to i ftipnejsi, nezikej, ze ne, vís..!!!!!
...LEDOVÝ KOSZTKY, DOUFÁM, JINAK NETYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPUJYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY