Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePohled do nebe
07. 12. 2006
4
19
2602
Autor
orbital
Než-li držet hlavu vzpříma
nebo
hledět do nebe,
mnohem snáz, se klopí oči k zemi.
19 názorů
trefné,
asi jako ten vtip :"Sousede,co vy chodíte pořád s tou hlavou skloněnou?Jen hledíte do země...pozvedněte pohled výše,do nebes,rozhlédněte se po naší krásné...."
"Hele stovečka,dnes už třetí..."
:)
Usmáty_autor: to je chyba slov :) o tom mluvil i Platón, proto nadával na psaný text. taky mi udělá radost, když si z dílka člověk něco odnese. jen snažím se čtenáře usměrnit ;)
Usmáty_autor
19. 02. 2007
Usmáty_autor: je to tak. když nejsme upřímní, tak obelháváme jen sami sebe. snažím se dívat do očí, ale někdy je to těžké :) barvu si taky nikdy nepamatuju =D pozoruju hlavně myšlenky, když s někým mluvím.
asi to vyznělo jinak :) šlo mi spíš o to říct, že se málo snažíme a brzy se vzdáváme... dá se to pochopit různě
Usmáty_autor
18. 02. 2007
Rabb: bylo to jen zamyšlení nebo narážka. může působit jak říkáš... díky
čekal jsem nějaký pořádný vyvorcholení díla..
..ale tohle jen tak doznělo.. zdá se mi.. čímž mi to nic nedalo.
romále: to by muselo být něco trdšího :D
to určitě má.
zvyřádko: jj, a někdy se vzdáváme moc lehce... oční kontakt je důležitý :)
romále: mít nebe pod nohama, to bych chtěl někdy zažít :) tak se doopravdy zadívej do nebe a ne do země. někdy tak ztratím pojem čase a všem okolo... takový útěk :)
pop-el-ová: hehe, a půlitry klopíme do krku :D děkuju za komentář a tip.