Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seG_B_SHAW z mrtvých nevstal
31. 01. 2007
1
12
5693
Autor
Muamarek
G. Bernard nevstal z mrtvých:
Do nebe schody překládal,
jinak píše to, co cítí,
vyklouzne mu z jeho sítí,
jenom sem tam rybka zlatá.
Člověk se vůbec nenadál,
že se také bláto třpytí,
někde uvnitř ho to chytí,
prýští krev - a žádná vata...
Nutno říci, že si tento autor svým pseudonymem ukousl sousto dost velké. G.B. měl vždy ostře nabroušený jazyk, na ničem nenechal nitku suchou, dotýkal se všech možných společenských rozporů. Pravda, i tu niternost u něho občas najdeme.
U tohoto nového G.B. však najdeme hlavně tu niternost, ať už v podobě vázaného či volného verše. Vypadá pravdivě, jen je nutno dodat, že G. B. Shaw z mrtvých nevstal, je tu pod jeho jménem někdo úplně jiný, a to je vlastně moc, moc dobře...
Muamarek
12 názorů
Pišta_Hufnágl
02. 02. 2007
Mě osobně zaujaly (při vší skromnosti) jen poslední verše z každé strofy, ale snad je to tím, že jsem od toho stoletého stříka, který tolik inspiroval našeho Kodla Č., četl jenom Nebeský fotbal - mám zkrátka mezery - a o to menší nárok na kritiku...
Ad Nor: Vím, ale Show u něho nenacházím vůbec, když už, tak toho Shawa :-))
Muamarek
O stručnost mi šlo - přiblížit,jak na mne působí - a zbytek, ať ho každý čte podle svého :-))
Zdar,
Muamarek