Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seráno
Výběr: Honzyk
01. 02. 2007
4
4
1441
Autor
souhlas s pravidly
Ráno bývá někdy nahlas. Rodiče mají rozdílné představy. Na třecích plochách vzniká náboj. Život je pak vidět. Ráno bývá potichu. Anglická snídaně vypadá jinak. Pivo nesnídám. V papírku lednovej den. Led Zeppelin z rádia. Mám žízeň a názory. Drogy neberu. Tenhle je někde až na dně, kde neumím lhát. Každý to má jinak hluboko. S různým významem. Bude ples. Ve Skutči a jinde. Tancovat neumím. Možná trochu. Polku a valčík a nebo valc. Nevím, kterej je kterej. Opakuju se. Laibach to dělaj taky. Na netu jsou pěkný básničky. A hodně špatnejch. Kdyby z nich pětina byla výborných, budeme básnická velmoc. Mnoho se sloví. Mlčí až v recenzích. Net to je jako internet. Zkráceně. Krátí se čas a slova. Život přestává být vidět u mikrovlnky a v Bille. Hodně se dívá na seriály. Musí to být přiměřená kravina, aby se na to dalo nadávat a dalo se o tom vyprávět. Televize dává názor. Někdy je smutno i lidem před kamerou. Snad. Mám mobilní telefon. Občas někdo zavolá. Je k něčemu. Jsme mistři světa. V hokeji častěji. Česko je tam kde chytal Hašek. Třeba ještě bude. Když nebude zraněnej. Z Česka je i Aneta langerová a Sámer Issa. Ty jsou z Česka hledá superstar. O nich se neví. O Gottovi jo. Ten v tom nehrál. Je vtipnej. Nevím jestli chce. Metalisti jsou i nakrátko. Já ne. Nechci vypadat jako metalista. Ze Seattlu zbylo pár mastnejch řep a vytahanejch svetrů na každým nádraží. Venku běhaj dvě ženský. Počkali až budou tlustý. Spousta hospod. Moc málo opilců po ránu. Přijdou odpoledne. Točit pivo je poslání, alespoň v dobrejch hospodách. Den počkám. Pátek je lepší.
4 názory
začátek docela fajn, až po ráno bývá potichu, no ale i tak to jde...ovšem pro mne docela nezvyklé
něco je řečený výstižně, vtipná zkratka, která by obstála i sama o sobě...něco je pro mě vata
Ráno bývá někdy nahlas. Rodiče mají rozdílné představy. Na třecích plochách vzniká náboj. Život je pak vidět. Ráno bývá potichu.
...
Pivo nesnídám. V papírku lednovej den. Led Zeppelin z rádia. Mám žízeň a názory. Drogy neberu.
...
Mnoho se sloví. Mlčí až v recenzích. (tohle je skvělej postřeh:)
...
Den počkám. Pátek je lepší.
tyhle části považuju za dobrý...zbytek bohužel ne, jako celek nesedí...kdybys to třeba trochu proškrtal...ještě se přijdu podívat:)
Tohle je slusny, ale ptal sem se spusty lidi z Nemecka jestli znaj Gotta a nikdo ho nezna, takze to s nim nebude zas az tak valny. Ale je pravda, ze si spoustu dobrejch myslenek tak nejak zakryl myslenkama libivyma(treba prave ten Gott, a nebo i ty basnicky), ale to k tomu asi patri. Rozhodne je to na Tip.
...super krakoraky...ty kratky za sebou, pritom drzej pozornost, je v tom atmosfera, jak poskladana z malych ostrych kaminku....pritom neni nablbla komunalni satira, coz ocenuju dost...***