Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV geometrických vztazích
13. 02. 2007
2
12
4251
Autor
Milly
Proč to tak bolí?
Jak slyšet, číst: "Koťátko..."
od toho, koho si už ani nevybavuju?
Šílím tu z našich vzájemných pocitů.
Padáme dolů, lítame nahoru.
Držíš mě za ruku- odejít nemohu.
Sny marných vášní bolesti kreslí.
Celý den skoro jen na tebe myslím.
A pak přijde zpráva od něj:
"Těším se na Tebe, miláčku...."
Nechci nikomu ublížit....
Geometrie vztahů-
další n- úhelníky.
Zatracená matika!
Kde se doučit?
12 názorů
Darksky, ha, konečně kritika, která něco vypovídá! Děkuju... :o))
Jo, je to ze života..., ale jak jsem se dozvěděla, asi je to normální-... tudíž když se n- úhelník dobře srovná, může z něj bejt i příjemná záležitost. :-)
(jen se pořádně doučit tu matiku, no..... :-))).
precetl jsem nejdriv vsechny 3 a tahle se mi libi nejvic, je to tak zatracene real, sakra sakra
t*
> už jsi nějaký avíza ode mne na takový dostala..
Když já raději exaktní vědy :-)
> Ty, která píšeš tak nádherný povídky...
...který (skoro) nikdo nečte. Ta poslední má tak mizerný úvod, že se nikdo ďál nepodívá. Musím s tím něco udělat. Vnuknout tomu určitý nádech špinavosti, zvrácenosti. Pak se supi, hieny a ostatní mí miláčci :-) jen pohrnou -- možná.
Ale to sem vůbec nepatří. Promiň.
:-) já vím.., to bylo taky skoro jediný, co se mi na tom zalíbilo...... :-))
Hele, nedělej ze sebe blbce- Ty, která píšeš tak nádherný povídky..... :-))) a spousta krásnejch a originálních básní nejsou složitý na pochopení- myslím, že už jsi nějaký avíza ode mne na takový dostala.. :o)
> Proč vlastně tip?
Z podobných důvodů, jako u škatulat. Je to dost jednoduché, takže šanci pochopit mám i já. Ony někdy ty ďětsky hloupé, rýmující se slovní obraty mohou působit hravě a něžně, víš...
Jeee ee, hele, s tím na mě nechoď..... to už skoro nepametám...., a učebnice jsou kdesi na půdě- mám touhu jednou na to kouknout a zopáknout si .., bohužel půda teď není po ruce, tak to bude muset počkat.....
Jo, jde o to samý- viz prolog.. Jdu na 3. část... :-)
A díky!
Proč vlastně tip? ;-)
Je to tak složité? Pokrátit? Substituovat?
Bývaly časy... Už si z geometrie (i z matematiky) skoro nic nepamatuju. Ztěží zvládnu první derivaci. Směrnice tečny. Jak z kruhu ven. O tom ale napsat neumím. Snad zazpívat...
Pocitově podobná, jako ta 'Mimo' před okamžikem. Stejný výchozí bod?