Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJeho cesta
13. 03. 2007
2
7
1138
Autor
Mrtvy Pes
Zdálo se, že už vyhrál. Že už našel cestu, kterou tak dlouho hledal. A Ona byla slepá..
Nevedla nikam, jen se ještě víc ztratil. Začal být zoufalý. Oheň dohoříval. Náhle tu stojí se zhasnutou loučí. Tma ho pohltila. Naráží hlavou do zdí. Rukama ohmatává stěny chodby a klopýtal. Upadl. Vymkl si kotník. Hrozná bolest. Ale on se zvedá, kulhá dál. Kulhá tam, kde Ji tuší. Tu, o které sní.
Prošel už několik křížení cest. Intujitivně odbočuje. Zrychluje. Nepřemýšlí. Panika narůstá Kotník nekotník. Musí se dostat k Ní. Netušil, že chodí v kruhu. Síly docházejí. Zoufalost roste. Klesl na kolena a pláče. Ne z paniky. Ne ze strachu ze smrti. Pláče,protože ví. Nestojí o něj..
Přestal hledat cestu. Přestal přemýšlet. Jen tak ve všeobjímající temnotě tiše sedí. A čeká, až přijde jeho čas...
Nevedla nikam, jen se ještě víc ztratil. Začal být zoufalý. Oheň dohoříval. Náhle tu stojí se zhasnutou loučí. Tma ho pohltila. Naráží hlavou do zdí. Rukama ohmatává stěny chodby a klopýtal. Upadl. Vymkl si kotník. Hrozná bolest. Ale on se zvedá, kulhá dál. Kulhá tam, kde Ji tuší. Tu, o které sní.
Prošel už několik křížení cest. Intujitivně odbočuje. Zrychluje. Nepřemýšlí. Panika narůstá Kotník nekotník. Musí se dostat k Ní. Netušil, že chodí v kruhu. Síly docházejí. Zoufalost roste. Klesl na kolena a pláče. Ne z paniky. Ne ze strachu ze smrti. Pláče,protože ví. Nestojí o něj..
Přestal hledat cestu. Přestal přemýšlet. Jen tak ve všeobjímající temnotě tiše sedí. A čeká, až přijde jeho čas...
7 názorů
Usmáty_autor
14. 03. 2007
vďaka za gratuláciu :D! som rada, že ja som u Teba uspela :D.
spomínam, že len "podľa mňa"
V každom prípade, a ČO AK sa ten človek vážne trápi? Naozaj, mne to tak vyznieva.
divné, Peachus, s akou istotou vieš svoje...
ak sa ten človek trápi, tak nechcel napísať hlavne dielo, nie dostať tip, ale - podľa mňa - nadviazať kontakt - napríklad s Tebou