Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTa naše povaha česká
13. 03. 2007
3
6
1222
Autor
Mrtvy Pes
Milé děti, pěkně se usaďte ,ulehněte či zaujměte polohu, která je Vám milá, a pozorně poslouchejte.Povím Vám příběh o jednom republikovém království…
Bylo nebylo za sedmero horami, několikatero řekami..zkrátka a prostě uprostřed Evropy, byl, je a snad bude, Český stát.Nebyl to stát obyčejný. Byl začarovaný. Žíla zde ta největší směska společnosti. Spousta kultur vedle sebe a občas i nějaký ten pes se našel. Lidé v tomto prokletém státě nebyli nikdy s ničím spokojeni a pořád si na něco stěžovali, ale když měli dát ruce k dílu, tak se k ničemu neznali. Lenost, pokrytectví, špinění druhých tu bylo vydatně zaléváno živou vodou,alergie na peníze vlastnost patřící všem. Tento stát, prohnilý korupcí,neúctou k přírodě, protkaný pavučinou lží, snůškou výmyslů, hnaný touhou jedinců po moci do černého ráje, se táhne odpadní rourou ke své zvrácené budoucnosti…
A v tomto státě žil byl sám ďábel se svou zlobou,krásou,štěstím a touhou, který zde vládl. Mnoho mladých reků ho zkoušelo zdolat.Stovky statečných hrdinů se pokoušelo království osvobodit,ale byli vždy sami. Bez pomoci byli hladovou společností trháni na cáry a polykáni bez kousání.
Jednou přijde tma,doba temných úsvitů,čas, který nebyl. Tma se rozprostře nad krajem a stát se propadne do horoucích pekel. Temný úsvit přislíbí světlý zítřek,leč ten již nikdy nenastane…možná…jednou…