Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePláň plná mrtvých květů
Autor
exorcista
http://www.majkii.cz/zajnap.html
Když jsem přivoněl a ucítil vůni tvého klínu, zatočila se se mnou celá místnost.
Ležel jsem, utopený mezi tvými stehny, a letěl napříč, podél, okolo i skrz všeho skutečného.
Byla jsi sen, který nabyl těla, nebo tělo, stanuvší se na dobu, kdy jsem je cítil všude kolem sebe, neopakovatelným, žhavým a napnutým přeludem horkého letního spánku?
Existovala jsi?
Milovala´s mě?
A já...
...tebe?
Skutečně jsem, zahlcen vlastní touhou, svíral tvé boky a tisknul je ke svým?
Vychutnával jsem hebkost tvého bříška a hluboko v tobě se ztrácel, uchvácen krásou milování?
Slíbal jsem kapičky slaného potu z tvé kůže...
...nebo to byly slzy, které splašeně utíkaly, plání tvého obličeje?
Ne...
Ne!
Odmítám uvěřit, že samet, to horko, ta měkkost k zbláznění, že to všechno neexistovalo jinde, než jenom v mé hlavě.
Ležel jsem, přitisknutý k tvému tělu tak blízko, že jsem cítil jak se chvěješ vzrušením, jak tvé srdce bije písní milování a dech je samotná hloubka nebes.
Naslouchal jsem tvým vzlykům.
Držel jsem tě za ruku, tisknul ji a líbal tvůj krk, ramena...
...nechal roztékat své rty na vroucí plotně tvé kůže.
Horké jako slunce.
Vlhké a vláčné...
...sametové a krémové.
Ne.
Pak-li, že jsi byla jen sen, jen pábení, fantazie o dokonalosti, nechci nikdy poznat, co je probuzení.
Jsi-li ty, mým snem, chci se já tobě zdát každou nocí.
Jsem-li já, pouhou vzpomínkou, ať nikdy nepoznáš zapomnění.
A...
...a naše milování...
...je-li jen výplodem bláznovství...
...pak na čase je, ať blázní celý svět.
Má lásko.
Můj sne.
Má vůně, v pláni
plné
mrtvých
květů.
věnováno kudrdlince a všem láskám, které ještě nezemřeli krásou milování