ok - taky to pomalu zabalim. dík za dnešní příval avíz - jen doufám, že v týhle míře to byl ojedinělej jev - jinak bych to určo nestíhal .. :-)
měj se fajn + dobrou noc, až to bude aktuální
to je relativní- on i takovej úsměv dá někdy hodně moc..... :-)
ještě... trošku jsem si zvykla ponocovat.. tady u počítače, ale už jdu...... :-))
za málo .. :-)
btw - co to, že ještě nespíš ( nebo snad už ? )
Je, já to vím.... souhlasím s Tebou..... Jen to asi potřebuju občas zopakovat.. :-)
Hej, děkuju..... :o)
co takhle vzít si nějakou pořádnou knížku, uvařit čajík a bejt si jen tak pro sebe/se sebou ? když děláš něco pro sebe, získáváš vyšší hodnotu pro ostatní - je to hloupý, ale - opravdu je to takhle jednoduchý. nemá smysl se za někym pořád honit - hm ?
A na co tedy mám??
(kdybych měla víc, kdyby mi něco vyxdrželo dýl... něco krásnýho...., tak to nenapíšu).
Petře, to není sebepomlouvání- tak se prostě cítím někdy.... Sakryš, Tys snad nikdy netoužil po něčí pozornosti, po něčím pohlazení? Takhle to někdy je.......
chjo. co Ti na to napsat ? vždyť to není nic než sebepomlouvání - máš rozhodně na víc, než bejt nějaká lízací kočka .. chjo :-/
tohle si taky přečti, i když Ti to možná přijde "obyčejný"- vidím tě teď před sebou.. jako v tom kravíně.... :-) seš taky takovej jemnej... někdy...........
Já se napřed jen posadím za dveře, zamňoukám a teprve, když mi otevřou a nezabouchnou hned, vklouznu dovnitř (doufajíc, že pozvána...)
Pod vlivem před chvílí dočtené 'tygřičí' mě teď napadlo, že by lidé měli na noc zamykat. Ale oni to v našich krajích stejně asi všichni dělají. A rozbitým sklepním okénkem se zatoulané protáhnout bojí.
Ee, ani o půl čtvrté ráno...
Ne, to bude tím vztahem spíš..... :-)
Možná jo... mě vytahujou i depky stejnýho charakteru.... :-)
Jsem ráda.
Hmmmmm, smím- li se ptát, čím jsou Ti úlevná? Máš snad na mysli podobnost se svými vlastními pocity?
Víš....., bylo mi líto, že málo cítím občas a pak, že nemám ispiraci- lehkost ke psaní- měla jsem něco jinýho- teď mám tohle... není lepších ani horších míst ani časů. :-)
Nemusíš se omlouvat... :-)
Myslím, že je to skutečně víc kočičí- kočka spíš odejde k jinýmu člověku než pes, myslím... K jinýmu, který ji krmí, hladí.. :-))
Tož díky Ti za inspiraci!!! :-)
Děkuju..., těší mě to- ani se moc nedivím- proto, že mi píšeš blízce...
A taky je to docela úleva- ten pocit, že mě v takových věcech snad někdo chápe...
Takhle mi to sedne líp- co tomu říkáš, milý Larkowitzi? :o)
tak že bych změnila název na kočičí?? :-)) Teď mi taky dochází, že u psů je to asi jinak.....
to není báseň...... jen taková výpověď v próze... :-)
děkuju......... :-)