Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZatraceně! Chtěla jsem být s Tebou...
30. 03. 2007
4
10
3002
Autor
Milly
Zatraceně!
Chtěla jsem být s Tebou.
Nevím, proč už to nejde.....
Proč čím víc se známe,
tím více tíhy mezi námi,
tím více zábran v tom,
na čem nám sejde.
Proč po našem nádherném souznění
zbyla jen bolavá srdce,
krvavá peříčka havraní,
jen beznaděj a prázdné ruce?
Ty ruce, jež byly plné Tvých
slov, vášní, vlasů....- a ještě...
vážně mě bolí vzpomínat
na slova plná
jiskřiček pestrého deště.
Není už více tu rozesmátých hlasů-
jen vzpomínka svírá jak kleště...
10 názorů
Maracaibo, pivnik: teď nevím, jestli být ráda, nebo ne.. :-), ale snad jsem to tedy aspoň trochu vystihla, což mě těší. :-))
Děkuju...
Mám takový pocit, Milly, že jsi teď v úplně stejném stavu jako já... Tahle básnička souzní s mým zmláceným srdcem. Posílám Ti tip.*
Proč nepublikovatelná? Nemáš ji zapsanou??
Samozřejmě, že smíš......, budu ráda........
Děkuju...
Mně se ty krvavý peříčka taky moc líběj..... :-) Přemejšlela jsem, jestli jsem to někde četla, nebo vymyslela sama už dřív- k jedný básničce, co jsem sem nedala.....
Tip dává každej za něco jinýho....... :-)) Můžeš, za co chceš přece.... (já bych za takovej úryvek, když by se mi líbil jen tak malej kousíček, tip asi nedala, ale je to na tobě...).
Je to teď pořád jeden a ten samej.. :-)) Fakt nemám každej den jinýho...... :-)))) Jak, pleteš??
Smí se dávat tip za něco tak obyčejného, jako jsou 'krvavá peříčka havraní'? Nic mi do toho není, další otázka mi jen zazněla v duchu, ale zezadu na sklo se snad napsat smí: Ty povzedechy za poslední měsíc či dva jsou stále následky jednoho vztahu, nebo každý týden znovu 'ožíváš'? (Nebo si tě s někým pletu :-) )
Amenity, děkuju.....- jen ty kleště mi tam přijdou docela přirozený- fakt to tak bolelo.,.. je to dost nepříjemná bolest, když se člověk skřípne kleštěma.....