Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seInzerát
01. 04. 2007
4
11
1197
Autor
Čočkin
Zbavím vás všech vrásek!
(i s kůží)
Smrt
11 názorů
Oduševnělost
06. 04. 2007
prapáč, že som nepochopila
že ide o umenie :)
ale takéto hlášky sa u nás nadhadzujú len tak
nad pivom
na štamprlou
a tak ...
bez nároku
Ne snažím se ti jenom ukázat, že tvá poznámka je nepodstatná, ba přímo irelevantní. Co si jako od té své poznámky čekala? Že smažu své dílo a omluvím se za mystifikaci čtenářů? Nebo co? :) // PS: Umělecké "dílo" se přísně nedrží reality a přetváří si k obrazu svému. To už si mohla napsat, že je blbost, aby si smrt podala inzerát, když to není skutečná osoba, ale jenom naše "zhmotnění strachu" a personifikace.
takže vravíš: typické reklamné kecy?
no tom som zase sklamanáááááááá :)))
Petrusha: 1) Viděl, ale nikoli takovou, která by měla ještě vrásky. Ale možná jsem se jenom špatně koukal. // 2) Ono lze ty vrásky taky chápat jako "metaforu" pro starosti a pak už je jedno zdá je mrtvola mumifikovaná nebo ne. // 3) Kde je psáno, že to co je inzerováno musí být taky splněno. // 4) Chce-li se někdo zbavit vrásek, asi nebude kvůli tomu mumifikovat. // 5) Žádná mumie tu nebude věčně, takže smrt nakonec vždycky zvítězí i nad tělesnou schránkou, i když duši porazila už dřív. Takže nakonec smrt vždy inzerované patrně splní. // 6) Každé "pravidlo" má své vyjímky.
ty si asi nikdy ani na obrázku nevidel takú dobre zakonzervovanú múmiu, že?